DVD Speler aansluiten op 2100 decoder

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Enigm
Starter
Starter

Een kennis van me heeft heeft de laatste digicorder via hdmi aangesloten naar een lcd tv. Die hdmi-kabel is via een kabelgoot in de muur weggewerkt. Nu wil die persoon ook nog een oudere dvd-speler aansluiten. De scart kabel gaat niet bij in die goot, maar de digicorder heeft wel een vrije scartaansluiting. Mijn vraag: kan ik de dvd speler aansluiten op die scartpoort en dus over de digibox naar dvd's kijken op tv?
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

nee, dat gaat niet.
Als je een beetje handig bent, kan je die scart zelf los en terug vast solderen. Hoe lang is die verbinding van digicorder/dvd speler naar TV?
Enigm
Starter
Starter

De afstand is zo'n 1.5-2m. Ik zal zien of die kabel zelf kan solderen. Ik had al rondgekeken naar scartkabels die platter zijn, maar die zijn vooral duur. In het andere geval is het misschien beter om nieuwe dvdspeler aan te kopen met een hdmi aansluiting, wat toch handiger is dan scart. Voor minder dan €40 kan je die verkrijgen in de Mediamarkt zie ik net. Toch bedankt voor de info!
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

ik denk ook dat een nieuwe DVD speler een betere optie is. Een HDMI kabel is niet zo dik.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”