Stroomstoring geweest van uren oorzaak ondergronds ongeveer 10 uur eandis heeft meerdere keren de mensen aan en afgesloten. Resultaat dlm kwijt 25/2 -> 16,5/2 provisionned profiel wat een ramp is 2 tv's op en opname en surfen is haast onmogelijk.
Belgacom gebeld, u zal weer maanden moeten wachten tot u nog eens in een dlm test komt, ik kan niets doen. Ik begin het danig op mijn zenuwen te krijgen, lege rop al bijna 1 jaar naast de kvd waar mijn lijn zit, lijn van 900 meter, half de nacht wakker wegens eandis, internet trager. En router dood ook, wat kan het leven mooi zijn.

Soit andere vraag iemand ervaring met die schadevergoeding die freya vandenbossche onderhandeld heeft ?
Bijna 10 uur zou 55 euro moeten zijn, kan ik me dan toch de pijn van de nieuwe router verzachten, want de brandverzekering zal toch niets betalen.
http://www.vreg.be/sites/default/files/ ... 13-4_0.pdf
Is dit in werking, bij eandis wisten ze van niets :
Er waren geen werken, geen aannemer, het is ondergronds in hun installaties, dus overmacht lijkt me uitgesloten.“Art. 4.1.11/4. §1. De netbeheerder is de netgebruiker, aangesloten op zijn net, een vergoeding verschuldigd in geval van een niet-geplande stroomonderbreking met technische oorzaak van minstens 4 uur.
./.
De vergoeding bedraagt 35 euro voor de huishoudelijke netgebruiker, vermeerderd met 20 euro voor elke bijkomende periode van 4 uur. Deze bedragen worden verdubbeld als de onderbreking plaatsvindt in de periode bedoeld in art. 6.1.2, §1, derde lid van dit decreet.
Voor de niet-huishoudelijke netgebruiker bedraagt de vergoeding [20%] van het bedrag overeenkomstig de distributiekost voor de maand voorafgaand aan de maand waarin de onderbreking zich voordeed. Dit bedrag wordt vermeerderd met de helft van dit bedrag voor elke bijkomende periode van 4 uur.
Ik zal met deze link een klacht indienen en hopen op iets.