Ideale keuze foto-printer??

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Ik ben van plan mij een nieuwe fotoprinter aan te kopen... Ik heb een Epson staan, maar die voldeed op termijn niet: spuitkanaaltjes rap verstopt, onhandige interface.

Ik wil mij er terug één aanschaffen voor het afrdukken van foto's zowel vanop de smartphone (8MP) als vanop de DSLR (12MP), zowal op 10 x 15 als op A4, maar voor eigen gebruik. Ik heb vroeger gemerkt als ik zo'n printer thuis staan heb, ik regelmatig wat foto's afdruk voor m'n ouders, etc... Online fotoservices ben ik altijd ook tevreden van geweest, maar dat wordt telkens uitgesteld...

Wat heb ik nodig??

- Goeie afdrukken tot A4, snelheid minder van belang, op fotopapier
- inktkanaaltjes die niet snel opdrogen (soms eens een maand of meer zonder afdrukken)
- wit-product inktpatronen verkrijgbaar; of navulbaar.
- afdrukken via netwerk, zodat dat rechtstreeks vanop de smartphone kan (WiFi of utp dus)
- Prijs/kwaliteit
- liefst een all-in-one, zo kan de Epson, die ik nu enkel als scanner gebruik, weg...

Ik had zo de Canon PIXMA MG3550 (zo'n 80€) , de HP Deskjet 3520 e-All-in-One (zo'n 78€), of de HP Photosmart 7520 e-All-in-One (40€ retour op 199€) in gedachten?

Iemand die zijn ervaring wil delen?? Welke zou je mij aanraden???

THX
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

KRL100 schreef:HP Photosmart 7520 e-All-in-One (40€ retour op 199€)
Ik persoonlijk ben zeer blij met de aankoop van dit toestel. Mijn foto's (10x15) en A4 komen er perfect uit. Het touchscreen gedeelte met apps heeft ook zijn voordelen. Ik vind deze ook vrij zuinig. Ik zou geen andere meer verkiezen. Nadeel is dat hij enige ruimte vereist, maar zoals hier staat hij "alleen" en heb ik er geen last van.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”