Perfect werkend 15,4" scherm (modelnr. CLAA154WA02A) uit een afgedankte, kapotte laptop.
Enkel af te halen in Antwerpen (Wilrijk) aan €15.
Laptopscherm CLAA154WA02A
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
Als ik het mij goed herinner zijn laptop schermen niet veel waard zonder de bijhorende controle printplaten, en dan nog kan je moeilijk over iets spreken wat je zomaar ergens in plugt. Dus ik denk dat dit scherm enkel nuttig gaat zijn voor iemand die een identiek kapot scherm wil vervangen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
- Bedankt: 509 keer
Ik heb toch ooit eens het scherm van een netbook vervangen en daarvoor moest ik helemaal niet een afzonderlijke controller mee vervangen. Kwam met een flexibele flatcable (eigenlijk gewoon plastic met wat printsporen op) die je dan ergens kon inklikken.
Los daarvan is het natuurlijk inderdaad nog maar zeer de vraag hoe je zoiets aan de man kan brengen op dit forum. Je moet echt al geluk hebben dat iemand net een kapot scherm heeft, en dan nog de moeite gedaan heeft om te kijken welk type vervanging hij nodig gaat hebben. Voor zoiets ben je beter af met Kapaza e.d. waar je het lange tijd kunt laten staan en dan hopen dat iemand er op zocht. Om nog maar te zwijgen van het feit dat TS niet eens de source laptop vermeld, wat ook al niet veel helpt om het verkocht te krijgen.
Los daarvan is het natuurlijk inderdaad nog maar zeer de vraag hoe je zoiets aan de man kan brengen op dit forum. Je moet echt al geluk hebben dat iemand net een kapot scherm heeft, en dan nog de moeite gedaan heeft om te kijken welk type vervanging hij nodig gaat hebben. Voor zoiets ben je beter af met Kapaza e.d. waar je het lange tijd kunt laten staan en dan hopen dat iemand er op zocht. Om nog maar te zwijgen van het feit dat TS niet eens de source laptop vermeld, wat ook al niet veel helpt om het verkocht te krijgen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
De beide bron laptops heb ik gisteren naar het containerpark gedaan zonder te noteren welke modellen dat waren. Dit scherm is volgens mij van een Fujitsu Siemens. Het andere weet ik niet meer, geen traditioneel laptopmerk als ik het goed voor heb alleszins.
Wat betreft controller / kabel. Ik heb beide schermen aangesloten op een Compaq laptop die normaal met een groter scherm komt en beide werken daarop. Die schermen lijken mij dus wel vrij uitwisselbaar en algemeen compatibel (zie bijv. hier.) Maar het is inderdaad zo dat je zelf over zo'n tussenstukje van de doellaptop moet beschikken.
Wat betreft controller / kabel. Ik heb beide schermen aangesloten op een Compaq laptop die normaal met een groter scherm komt en beide werken daarop. Die schermen lijken mij dus wel vrij uitwisselbaar en algemeen compatibel (zie bijv. hier.) Maar het is inderdaad zo dat je zelf over zo'n tussenstukje van de doellaptop moet beschikken.