Het aantal bezoeken aan illegale sites is tussen juli 2012 en juli 2013 met bijna 13 procent gedaald in België, zegt de Belgian Entertainment Association.
Bron: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/min ... 448831.htm
Minder illegale sites bezocht in België
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Dat is de eerste vraag... hoe kan men dit meten (tenzij iedere provider dit verkeer zou controleren wat volgens mij verboden is).Goztow schreef:Ofwel gebeurt het via wegen die ze niet kunnen meten (proxy).
Men geeft in het artikel aan dat er een legaal aanbod is... of hoe men eigenlijk zegt dat de oorzaak gewoon bij hun ligt !Astralon schreef:alsof het sluiten van een aantal sites de oorzaak is van de daling.
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 648 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Misschien dat die 13% gewoon verder doet maar via andere wegen (tor/proxy/...)
Ze zeggen ook dat the pirate bay "geblokkeerd is terwijl de gemiddelde UBer weet dat dat niet zo is
Het blijft een feit dat ze de oplossing zelf aandragen. Voor een eerlijke prijs een legaal aanbod.
Ze zeggen ook dat the pirate bay "geblokkeerd is terwijl de gemiddelde UBer weet dat dat niet zo is

Het blijft een feit dat ze de oplossing zelf aandragen. Voor een eerlijke prijs een legaal aanbod.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Tja, we hebben een muur gebouwd en er rijden minder mensen tegen... dan rijden ze er waarschijnlijk rond hé 
J.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Een eerste bedenking die ik maak is of alle illegale site's evenwaardig zijn, en er zo eenvoudig besluiten kunnen getrokken worden.
Zo vind ik statistich gezien een downloadsite een significant verschil met bijvoorbeeld een webshop waar men illegale drugs kan open (as dat bestaat).
Zo vind ik statistich gezien een downloadsite een significant verschil met bijvoorbeeld een webshop waar men illegale drugs kan open (as dat bestaat).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 51 keer
Ja, heel het legaal en illegaal verhaaltje is nog al grijs.
ik zou niet durven zeggen dat een muziekje downloaden minder erg of erger is dan een jointje verkopen of een weddenschap plaatsen op een voetbal wedstrijd.
Zie eigenlijk geen enkel probleem in die dingen, enige last dat daar van ondervonden word is dat een aantal partijen niet aan geld komen als dat toegelaten word.
Dingen die echt niet kunnen, mensenhandel, oorlogstuig, huurmoordenaars zitten verstopt op een manier dat zo'n idioot redirectje niet kan stoppen en de politie en andere niet al te legitieme onderzoekers niet zo maar op 1 2 3 kan terug vinden wie daar achter zit om die te sluiten.
ik zou niet durven zeggen dat een muziekje downloaden minder erg of erger is dan een jointje verkopen of een weddenschap plaatsen op een voetbal wedstrijd.
Zie eigenlijk geen enkel probleem in die dingen, enige last dat daar van ondervonden word is dat een aantal partijen niet aan geld komen als dat toegelaten word.
Dingen die echt niet kunnen, mensenhandel, oorlogstuig, huurmoordenaars zitten verstopt op een manier dat zo'n idioot redirectje niet kan stoppen en de politie en andere niet al te legitieme onderzoekers niet zo maar op 1 2 3 kan terug vinden wie daar achter zit om die te sluiten.
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Misschien valt het iets té hard op op deze manier, en werkt de waarschuwing net omgekeerd, ipv. "niet meer doen" naar "anders doen".
Het probleem verschuift zich zo naar bijvoorbeeld Tor-netwerk en dergelijken, wat moeilijker te controleren is dan de ISP's door de bevoegde instanties lijkt me.
Het probleem verschuift zich zo naar bijvoorbeeld Tor-netwerk en dergelijken, wat moeilijker te controleren is dan de ISP's door de bevoegde instanties lijkt me.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
2min geleden lees ik pirate bay meer bezoekers en nu lees ik minder illegale sites bezocht, .. ook wanneer is een site illegaal, .. wanneer een rechter dit zegt, .. en dus wanneer deze niet meer bezoekbaar is, .. of wanneer iemand een stempel illegaal op een site zet zonder dan, maar ook één gerechtelijk bevel, .. illegale sites worden gefilterd, via dns lol, maar anyways, .. dus tja er zal dan wel een beetje minder trafiek zijn zeker ??
of ze weten gewoon zelf de nieuwe sites niet te vinden hehe
of ze weten gewoon zelf de nieuwe sites niet te vinden hehe