bron
Dit lijkt me nog zo geen slecht idee. Ik zeg al elke keer luidop bij de verkoop van de TV-rechten op de beelden van de eerste Belgische voetbalcompetitie dat "den bond" dat beter zelf (zou laten) doen zodat je als Telenet/BGC/Scarlet/Snow/TVVlaanderen -klant gewoon die optie an sich erbij kan kopen.
zo dus.
Fox ziet brood in Belgische voetbalcompetitie
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Lijkt mij alleszins ook beter dan huidige manier.
-
- Elite Poster
http://www.demorgen.be/dm/nl/2909/tv/ar ... komt.dhtml
Volgens de morgen zal de kijken verliezer worden indien dit doorgaat... Grappig, de kijker is nu al even de verliezer. Waar ze het dan over hebben weet ik niet.
Volgens de morgen zal de kijken verliezer worden indien dit doorgaat... Grappig, de kijker is nu al even de verliezer. Waar ze het dan over hebben weet ik niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Ze bedoelen dat als er nog meer partijen bieden, de prijs die moet betaald worden aan de voetbalcompetitie zal stijgen, wie er ook wint.
En het spreekt voor zich dat de winnaar deze extra uitgave zal doorrekenen aan de klanten.
Als Telenet of Belgacom wint, kunnen zij nog wat geld verdienen via het verkopen van packs, vermits Fox puur een zender uitbaat moet het dan alles recupereren via het abonnementsgeld, en de andere biedenden gaan dan ook extra geld vragen aan Fox om op hun netwerk te komen.
Op die manier is de kijker inderdaad de dupe.
Ben ik eventjes blij dat voetbal mij niet interessseert
En het spreekt voor zich dat de winnaar deze extra uitgave zal doorrekenen aan de klanten.
Als Telenet of Belgacom wint, kunnen zij nog wat geld verdienen via het verkopen van packs, vermits Fox puur een zender uitbaat moet het dan alles recupereren via het abonnementsgeld, en de andere biedenden gaan dan ook extra geld vragen aan Fox om op hun netwerk te komen.
Op die manier is de kijker inderdaad de dupe.
Ben ik eventjes blij dat voetbal mij niet interessseert

Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
Dat begreep ik, maar nu moet je ofwel van provider veranderen of de twee providers hebben (zoals sommige cafés bijvoorbeeld doen) en tenzij je in het hele whopp-a- fluo verhaal meestapt moet je bij Telenet voor sporting Telenet 26,xx EUR betalen. Ook niet goedkoop dus.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Het kan je dan misschien niet interesseren, je provider (zowel BGC als TN) hebben er alvast veel van de klanten hun centen ingestoken... centen die jij waarschijnlijk liever voor iets anders geinvesteerd zou zien.boulder schreef:Ben ik eventjes blij dat voetbal mij niet interessseert
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Ongetwijfeld, r2504, maar mocht ik dan nog eens echt geïnteresseerd zijn in voetbal, dan zou ik dus ook nog eens een duur abonnement moeten bijnemen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...