Ik ben er zeker van dat hier nog Doodle gebruikers zijn.
Ik ben nog maar recent gebruiker van dat handig ding maar ik stuit vast op iets wat eigenlijk niet zou mogen. Stel, een maat van mij start zijn doodle-peiling en we schrijven in met 20 personen. Kan je ergens aanvinken dat we mekaars informatie niet kunnen wijzigen?
Als ik met de muis over de mede-inschrijvers hun naam ga dan staat daar "een potloodje" en een "vuilbak", als ik wil kan ik namen verwijderen.
Alvast bedankt voor de hulp.
Doodle vraagje
- trikke2705
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Welke oplossing stel jij dan voor?
Weet dat de "kracht" van de doodle misschien is dat je je niet noodzakelijk moet registreren.
Wil je nadien jouw agenda aanpassen, hoe zou je dat dan doen dat je enkel jouw ingevoerde gegevens kan wijzigen?
Misschien kan je als iedereen een account heeft misschien wel bereiken wat je wil, maar of iedereen hem daarmee bezig wil houden?
Weet dat de "kracht" van de doodle misschien is dat je je niet noodzakelijk moet registreren.
Wil je nadien jouw agenda aanpassen, hoe zou je dat dan doen dat je enkel jouw ingevoerde gegevens kan wijzigen?
Misschien kan je als iedereen een account heeft misschien wel bereiken wat je wil, maar of iedereen hem daarmee bezig wil houden?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- trikke2705
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Heb ondertussen al wat gevonden op het net. Als ik "beveiligd" dien te antwoorden (niemand kan mijn antwoord wijzigen) dan dien ik een account te hebben, dat is dus de enige manier.
Dus: eerst inloggen en dan antwoorden m.a.w.
Dus: eerst inloggen en dan antwoorden m.a.w.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Dat kan toch vrij eenvoudig (helaas bestaat er bij mijn weten nog zo geen webdienst) zonder dat je mensen verplicht accounts aan te maken.honda4life schreef:Welke oplossing stel jij dan voor?
Het zou bv zo kunnen:
je boekt iets op zo'n online dienst (zonder account, maar bij de boeking geef je wel je email adres in).
De wijziging aan de publieke agenda, - boekingslijst of wat het ook mag zijn wordt genoteerd en is dus vanaf dan voor iedereen zichtbaar.
Jij ontvangt ook een bericht van de boeking met daarin je boekingscode. Met die code kan je die boeking terug ongedaan maken.
Op die manier kan iedereen 'noteren' maar alleen zijn eigen notatie eventueel weer verwijderen.
Zo'n (niet bestaande)doodle dienst zou m.i. ook erg populair zijn ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1