Hoi,
Tot mijn verbazing zag ik ineens dat ons gewone comfort pack € 3,- meer kost per maand?
Voorheen betaalden we volgens mij € 50,95 p/m en nu € 53,95. Wat ook de prijs is op de site van BGC...
Kan me niet herinneren dat we hier bericht over hebben gehad.
Enig idee?
Thanks!
Belgacom pack plotseling duurder?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 73 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Dit werd maanden geleden (in april) al aangekondigd. Als kleine compensatie is TVOveral nu inbegrepen (voorheen: 4,95/maand) en is het datavolume voor 3G verdubbeld naar 500 MB (als ik het me goed herinner). De prijsverhoging zat destijds 'verborgen' in de mededeling over 'betere afstemming van onze packs op de behoeften van de klanten'.
Je kan het persbericht hier nog eens nalezen (wel flink naar onderen scrollen, het zit goed weggestoken):
http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... offer.page
Je kan het persbericht hier nog eens nalezen (wel flink naar onderen scrollen, het zit goed weggestoken):
http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... offer.page
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je kan je pack ook downgraden naar een Internet Start, hé.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
snow heel wat minder zenders en tv bij een andere provider is gevaarlijk.
Ik zou dan ook eerder opteren om te downgraden
Ik zou dan ook eerder opteren om te downgraden
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
14/10 word zit ik ook op scarlet trio. Heb snow ook overwogen maar daar heb ik weinig vertrouwen in (heel veel klachten hier en op andere sites.. overal in feite.)johcla schreef:Scarlet Trio kan ook interessant zijn als je TV Overal enz. niet gebruikt.
Scarlet trio basis kost gewoon evenveel.
Minder zenders? Sjah wij kijken enkel vlaamse (vrt, canvas) en discovery boeket. In totaal kijken we naar zo een 14 zenders (eerste 14 geprogrammeerd, we zappen nooit verder dan nr 14.) Max vdsl hier is 30mbps dus daar verlies ik ook niks op.
54€ per maand (ik heb extra decoder @4€/maand en gratis bellen naar gsm tijdens daluren (5€) + discovery boeket 6€)
tov
76€ per maand voor comfort (extra decoder + discovery)
= 22€/maand (264€/jaar) extra in de pocket voor leuke dingen (25 bakken jupiler!)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- proximusboyke
- Elite Poster
ieder zijn keuze ik heb liever goede service
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
We kijken toch amper TV. Het meeste komt via Sickbeard, als je begrijpt wat ik bedoel 
Downgraden is ook niet mogelijk omwille van het lage limiet bij de goedkopere abonnementen. Ik heb nog niet serieus gekeken naar alternatieven trouwens, dus weet niet hoe dat bij Snow of Scarlet zit....
De naam Scarlet wekt bij mij wat negativiteit op (verhalen van klanten), dus ja....
We zijn verder wel tevreden over BGC hoor, maar de prijzen omhoog gooien voor dingen die we toch nooit gebruiken is natuurlijk een beetje jammer.

Downgraden is ook niet mogelijk omwille van het lage limiet bij de goedkopere abonnementen. Ik heb nog niet serieus gekeken naar alternatieven trouwens, dus weet niet hoe dat bij Snow of Scarlet zit....
De naam Scarlet wekt bij mij wat negativiteit op (verhalen van klanten), dus ja....
We zijn verder wel tevreden over BGC hoor, maar de prijzen omhoog gooien voor dingen die we toch nooit gebruiken is natuurlijk een beetje jammer.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
ieder zijn keuze ik heb liever goede service
Ik ben een goede klant, ik denk dat ik nog niet eens jaarlijks de klantendienst bel. Is er een probleem los ik het wel op.De naam Scarlet wekt bij mij wat negativiteit op (verhalen van klanten), dus ja....
Facory reset van de decoder en werkt hij op mijn heupen ruil ik hem in. (1x voorgekomen)
Dit zal bij scarlet moeilijker liggen. Ik zit ook bij deutche bank en mensen zeggen dan ook altijd : ja maar je moet wel naar sint niklaas als je naar het kantoor moet. Juist en ook daar ben ik al 1 keer geweest om een document te laten afstempelen. Ik betaal niet graag voor diensten die ik niet of zelden gebruik.
Ik besef maar al te goed dat helpdesks overspoeld worden door onwetende zielen met vragen waarop mijn antwoord met een zucht zou beginnen.
Wij hadden problemen met dommel en de helpdesk was niet in staat die op te lossen. Wel bye bye dommel.
Heb ik problemen bij scarlet en zijn zij niet in staat die op te lossen. bye bye scarlet.
Het is zo een beetje als bij een pc kopen bij de lokale pc boer ipv zelf je onderdelen online te bestellen he (zie ander topic).
Is de service zijn meerprijs waard als je die uiterst zelden nodig hebt?
“Insanity is my only means of relaxation "
- proximusboyke
- Elite Poster
Heronic zoal ik zei ieder zijn keuze, in mijn geval zou ik geen 4 dagen en langer zonder TV kunnen.
Daarom betaal ik liever iets meer.
Daarom betaal ik liever iets meer.
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML