nog het volgende:
Daar wij "fervente " smalbandgebruikers zijn, hebben wij er al wat ervaring mee, spijtig genoeg.

Het is ons opgevallen dat je vroeger nog perfect kon werken op die smalband, Zelfs hln.be was vlot te lezen.
Nu is het al enkele maanden (zo ongeveer vanaf de machtswissel bij Telenet), dat smalband hier echt totaal niet meer werkt.
Gisterenavond werkte hier enkel nog google, twitter en facebook volgens mijn zoon. Mijn persoonlijke pagina bij mijn telenet
kon ik van de 4 pogingen slechts 1 maal bereiken.
Alle andere (ook zeer eenvoudige pagina's ) kregen een redirect pagina van Telenet te zien. (zie screenshot in bijlage)
Ik heb 2 dingen gedaan:
modem gereset : geen resultaat
gebeld naar Telenet: De helpdeskmedewerker zei dat het normaal was. Ik zat in de drukke uren zei hij, en dan werkt zelfs
smalband niet meer. Ik vond het zelfs grappig en zei hem dat ook. Een provider die het snelste internet claimt, en mij zelfs
geen smalband meer kan bieden

Nu, in wezen is dit geen grap. Meen ooit gehoord te hebben dat Neelie Kroes zelfs een wet uitgevaardigd heeft, dat een provider
je verbinding niet volledig mag afblokken en dit is hier wel degelijk het geval. Voer tot nadenken...