Zegt duidelijk meer dan genoeg

Daar trek ik mijn conclussies uit.
Wie heeft er hier nen LG Optimus G smartphone? Is er een grote kanshebber voor de iPhone 5 bye bye te zeggen.
Daar ga ik mee akkoord, maar als je wil vergelijken moet je ook de prijs meenemennickz schreef:LG Optimus G is al wat verouderd en is maar van plastic.
AndRo555 schreef:http://tweakers.net/nieuws/91374/vodafo ... ipads.html
Hoe oud is het 4G netwerk van Vodafone NL? Een maand? En die krijgen nu al de 4G 'Goedkeuring' van Apple. Proximus niet
Benieuwd hoeveel Mobistar hiervoor betaald/iphones verkocht heeft.
Fair point, maar in ieder geval zit er toch iets tussen of het nu Apple of Samsung is, of de incompetentie van een belgisch staatsbedrijf is. Het zou niet mogen.iRockabizzydilly schreef:AndRo555 schreef:http://tweakers.net/nieuws/91374/vodafo ... ipads.html
Hoe oud is het 4G netwerk van Vodafone NL? Een maand? En die krijgen nu al de 4G 'Goedkeuring' van Apple. Proximus niet
Benieuwd hoeveel Mobistar hiervoor betaald/iphones verkocht heeft.
Mobistar heeft hiervoor niet betaald, ze hebben daar totaal geen geld voor. Destijds ook al niet. Orange evt wel.
Maar dat legt de bal mijn inziens eerder bij Belgacom/Proximus zoals ik al meermaals aanhaalde. Ze hebben er gewoon geen interesse in! Of, wie weet hoeveel heeft Samsung Belgacom betaalt in alle deals die ze er mee hebben om de iPhone op Proximus niet echt te laten ondersteunen? Je kan het evengoed zo bekijken, als je denkt dat Mobistar er voor betaalde of dergelijke.
Samsung heeft het geld en het motief en heeft riante deals sinds jaren met Belgacom (tablets, destijds laptops, smartphones duidelijk gepromoot meer als alle andere, hardware voor de shops en kantoren wordt actief vervangen door alles van samsung, ...). Just saying.
Geen tiener meer. Al een jaar of 20 niet meertheduvelking schreef:"2 extra pagina's in dit topic!"![]()
Dacht ik even dat iemand weer een omweg gevonden had om LTE te activeren op iOS7.
Blijken het 2 tieners te zijn die elkaar wat met woorden bestoken. Ferm.
Tieners? Toch al een hele poos niet meer. Mijn fout dat ik dacht dat op de persoon af bashen telkenmale niet de bedoeling was van dit forum.theduvelking schreef:"2 extra pagina's in dit topic!"![]()
Dacht ik even dat iemand weer een omweg gevonden had om LTE te activeren op iOS7.
Blijken het 2 tieners te zijn die elkaar wat met woorden bestoken. Ferm.
Zoals ik dus zei, ze zijn niet meer de enige maar bij lancering wel. Blijkbaar proberen de andere operatoren daar wel te onderhandelen, in tegenstelling tot Proximus. Waardoor ze hun iPhone klanten toch als minder belangrijk beschouwen in zekere zin. En dat is intern toch duidelijk genoeg. En hoe dan ook, dat zou niet mogen zijn of je nu zo'n toestel hebt of niet.iRockabizzydilly schreef:Orange (France Telecom) is inderdaad partner in Frankrijk, ik denk wel dat ze nu niet meer de enige zijn.
... Laat dat nu is achterwegen...iRockabizzydilly schreef:Tot zover het niet meer reageren op mijn posts zo te zien.
Ik vind dit persoonlijk net gefundeerd, zijn manier van denken strookt niet met die van jou wat zijn goed recht is, en hij haalt bestaande artikelen aan.iRockabizzydilly schreef:En opnieuw ongefundeerde onzin. Belgacom/Proximus lovenswaardig, my god. Concurrentievervalsing? Ben je een rechter? Heb je hier een uitspraak rond gezien? EU startte onderzoek een hele tijd geleden inderdaad, is er daar iets uit geconcludeerd in die zin? Ik dacht het niet.
Volledig mee akkoord. Moest élke provider ter wereld ,net zoals Proximus, geen toestemming gevraagd hebben aan Apple om de iPhone 5 toegang te geven tot hun 4G netwerk, dan zou dit topic waarschijnlijk niet gemaakt, of althans al lang niet meer actueel, zijn.nickz schreef: Het is lovenswaardig dat Proximus niet toegeeft aan dergelijk machtsmisbruik, dat enkel tot doel heeft om de beurskoers van het AAPL aandeel opnieuw omhoog te krijgen en nog meer woekerwinsten te maken.
Laat ons de EU rechtspraak afwachten, er is nog altijd geen formele klacht, laat staan een veroordeling.nickz schreef:Een dergelijke constructie beschouw ik niet meer als een marketing plan, maar als regelrechte maffiapraktijken. Hopelijk zullen ze hier uiteindelijk voor worden gestraft door de EU, alhoewel die boete dan waarschijnlijk toch maar een peulenschil zal zijn in vergelijking met het profijt dat ze er uit hebben gehaald.