ovh telefoonlijn aangevraagd

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
mzungu100
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 jun 2012, 09:52
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hallo
Ik heb een telefoonlijn aangevraagd. Ik heb een eigen gigaset C610IP. Via internetcalls kan ik telefoneren, maar als ik mijn gigaset instel op ovh om te telefoneren werkt het niet. Via gigaset naar mijn vaste lijn: deze rinkelt, als ik opneem hoor ik korte tuut tuut tuut tonen.
Als ik van mijn vaste lijn naar mijn nieuw ovh nummer belt hoor ik een digitale dame met de boodschap 'la persono poste" enz.
In de ovh manager telefonie zie ik in het tabblad ligne mijn nieuw telefoonnummer staan, maar in het tabblad numéro staat er 'aucun numero'.

Hoe krijg ik daar een nummer in?
In de logs meldt men ook: sip user 0032xxxxxx not registered.

Weet er iemand een oplossing?

mvg

Paul
mzungu100
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 jun 2012, 09:52
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

probleem opgelost
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”