hallo,
dus ik probeer poort 25565 te openen met bbox2/scarlet router heb bijde in bezit en bij geen een van de 2 wilt het lukken.
had de poort nog open staan bij de oude bbox2 maar als ik de portforward checker download zecht hij could not connect ....
screenshot van modem settings :
http://i.imgur.com/9q0tbRi.png?1
heb link gegeven want image is te groot voor forum
firewall van de router staat op minimum / voor de rest heb ik gewoon windows firewall + eset nod32 6 ( maar die heeft geen firewall volgens mij )
als ik andere gegevens moet geven vraag het gewoon even!
portforward
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 83 keer
ok vandaag ( 's morgens) zet ik computer uit ( draait 24/7 ) zet hem terug op en ... run port check tool en ports are geforward
heb dit al veel voorgehad dat het niet werkt en opeens vanzelf wel ! niks veranderd.
Hopelijk blijft dit werken en blijkbaar werkt de sagem (eindelijk) terug normaal zonder elk uur te rebooten
heb ook effe op canyouseeme.org getest en test is ook positief :
Success: I can see your service on 81.ip..ip.ip on port (25565)
Your ISP is not blocking port 25565

heb dit al veel voorgehad dat het niet werkt en opeens vanzelf wel ! niks veranderd.
Hopelijk blijft dit werken en blijkbaar werkt de sagem (eindelijk) terug normaal zonder elk uur te rebooten

heb ook effe op canyouseeme.org getest en test is ook positief :
Success: I can see your service on 81.ip..ip.ip on port (25565)
Your ISP is not blocking port 25565
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Canyouseemee.org kan alleen een geforwarde poort zien, als er ook op een programma draait (of een service) die op deze poort "luistert".lanadekat schreef:ok vandaag ( 's morgens) zet ik computer uit ( draait 24/7 ) zet hem terug op en ... run port check tool en ports are geforward![]()
Als het probleem "opgelost" werd, door je PC te herstarten, was het misschien zo dat je PC niet luisterde naar 25565 ?
En door opnieuw op te starten is de service die naar poort 25565 luistert misschien mee opgestart?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.