portforward

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

hallo,

dus ik probeer poort 25565 te openen met bbox2/scarlet router heb bijde in bezit en bij geen een van de 2 wilt het lukken.
had de poort nog open staan bij de oude bbox2 maar als ik de portforward checker download zecht hij could not connect ....
screenshot van modem settings :
http://i.imgur.com/9q0tbRi.png?1
heb link gegeven want image is te groot voor forum
firewall van de router staat op minimum / voor de rest heb ik gewoon windows firewall + eset nod32 6 ( maar die heeft geen firewall volgens mij )
als ik andere gegevens moet geven vraag het gewoon even!
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

ok vandaag ( 's morgens) zet ik computer uit ( draait 24/7 ) zet hem terug op en ... run port check tool en ports are geforward :bang:
heb dit al veel voorgehad dat het niet werkt en opeens vanzelf wel ! niks veranderd.
Hopelijk blijft dit werken en blijkbaar werkt de sagem (eindelijk) terug normaal zonder elk uur te rebooten :D
heb ook effe op canyouseeme.org getest en test is ook positief :
Success: I can see your service on 81.ip..ip.ip on port (25565)
Your ISP is not blocking port 25565
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer
Te Koop forum

Zelfde hier met een bbox3 - soms werkt het onmiddellijk, soms 'even' wachten....
Victory Not Vengeance
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

lanadekat schreef:ok vandaag ( 's morgens) zet ik computer uit ( draait 24/7 ) zet hem terug op en ... run port check tool en ports are geforward :bang:
Canyouseemee.org kan alleen een geforwarde poort zien, als er ook op een programma draait (of een service) die op deze poort "luistert".

Als het probleem "opgelost" werd, door je PC te herstarten, was het misschien zo dat je PC niet luisterde naar 25565 ?
En door opnieuw op te starten is de service die naar poort 25565 luistert misschien mee opgestart?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”