Smartphone houder voor in de wagen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Ik gebruik al 2 jaar een houder uit de Action voor 2€ en heel erg blij mee...
Meer moet dat niet zijn, het blijft plakken, je kan de grootte aanpassen, er is een gaatje voorzien voor stroom.
Meer moet dat niet zijn, het blijft plakken, je kan de grootte aanpassen, er is een gaatje voorzien voor stroom.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
In de action? 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Rij nu al jaren met meerdere cheapass dealextreme universele houders in verschillende voertuigen ,van allen zeer tevreden van !
The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
In de action heb je er één voor 3 euro. Best tevreden van
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 34 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik heb 2 houders die op het radiatorrooster passen besteld in China en Hong Kong via Ebay.com. Je moet natuurlijk wel rekenen op minimum een 10-tal dagen; kan ook oplopen tot 20 dagen. Zeer tevreden van wat tegenwoordig van ginder komt + ook van hun opvolging; en voor de prijs kan je het niet laten. Bovendien wordt het meestal zonder transportkosten in je bus geleverd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Wat is er mis met de Action?krisken schreef:In de action?
Da's gelijk de lokale DealExtreme

En ik ben precies niet de enige
Tim.Bracquez schreef:In de action heb je er één voor 3 euro. Best tevreden van
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik ga het ook nog eens herhalen... Action. 
Serieus, als er eentje in je buurt is, gewoon daar eentje halen. Soms zijn ze niet in stock, maar normaal zijn ze er te vinden.

Serieus, als er eentje in je buurt is, gewoon daar eentje halen. Soms zijn ze niet in stock, maar normaal zijn ze er te vinden.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Bij de Action hebben ze niks waar m'n Xperia Z in past; een Galaxy SIII/4 gaat denk ik evenmin passen. Bovendien lelijke dingen die niet er best cheapo uit zien.
Ik heb deze: http://osomount.com/shop/360-grip-in-car-mount/?lang=nl en die zit zodanig stevig vast aan de ruit dat ik 'm niet meer los krijg :-/. Wiebelt bovendien niet, dus dat is ook een verbetering tov m'n 3-euro grip die ik daarvoor had.
Ik heb deze: http://osomount.com/shop/360-grip-in-car-mount/?lang=nl en die zit zodanig stevig vast aan de ruit dat ik 'm niet meer los krijg :-/. Wiebelt bovendien niet, dus dat is ook een verbetering tov m'n 3-euro grip die ik daarvoor had.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
Men note II & men Xperia Z passen gewoon in de 3 euro houders, mogelijk een nieuwer model dan wat jij hebt gezien? (2 maand geleden gekocht)meon schreef:Bij de Action hebben ze niks waar m'n Xperia Z in past; een Galaxy SIII/4 gaat denk ik evenmin passen. Bovendien lelijke dingen die niet er best cheapo uit zien.
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Ik heb een iets dikkere investering gedaan precies, ik heb deze: http://www.smartphoneshop.be/product/13 ... ouder.html.
Inmiddels meer dan een jaar, zeer tevreden over want kan in alle bochten en hoeken gewrongen worden zodat ik altijd wel een goede locatie heb voor men gsm (Lumia 900 in mijn geval).
Inmiddels meer dan een jaar, zeer tevreden over want kan in alle bochten en hoeken gewrongen worden zodat ik altijd wel een goede locatie heb voor men gsm (Lumia 900 in mijn geval).
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
- Bedankt: 155 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ja ik heb er ook 1 met zo'n nek en als de smartphone er niet in zit dan heb je een kabaal van jewelste tijdens het rijden door
de losse onderdelen.
de losse onderdelen.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 634 keer
- Bedankt: 393 keer
- Recent bedankt: 2 keer
ik ben al sinds mijn eerste smartphone (toen PDA genaamd, voor geïnteresseerden HP Jornada 565) op Brodit uitgekomen. Topkwaliteit (iets duurder dan el cheapo auto 5, maar wel maatwerk)
http://brodit.se/brodit.html?locale=en&pn=home
Je hebt dus 2 dingen nodig:
de proclip (volgens merk en type voertuig + plaats waar je het wilt hebben) + de passieve houder (die toestelspecifiek is)
ZONDER BOREN of VIJZEN!
soms koop ik ze op amazon.de (als shipping included is), soms hier http://www.netintro.be/
http://brodit.se/brodit.html?locale=en&pn=home
Je hebt dus 2 dingen nodig:
de proclip (volgens merk en type voertuig + plaats waar je het wilt hebben) + de passieve houder (die toestelspecifiek is)
ZONDER BOREN of VIJZEN!
soms koop ik ze op amazon.de (als shipping included is), soms hier http://www.netintro.be/
- MClaeys
- Elite Poster
Dat is bij de mijne alleszins niet het gevalPetrikske schreef:Ja ik heb er ook 1 met zo'n nek en als de smartphone er niet in zit dan heb je een kabaal van jewelste tijdens het rijden door
de losse onderdelen.

- MClaeys
- Elite Poster
Just, edit kan hier niet meer...
.
Er zat ook een houder voor aan de ventilatoren bij maar die heb ik nog nooit gebruikt. Hij is ook eenvoudig te kantellen tussen de horizontale of verticale modus
Niet het geval, niet met smartphone en niet zonder. Stevig ding, rammelt niet en wiebelt niet. Zelfs niet in straten met veel puttenmeon schreef:Zo'n dingen met een gooseneck kunnen toch niet anders dan continu aan het wiebelen zijn?

Er zat ook een houder voor aan de ventilatoren bij maar die heb ik nog nooit gebruikt. Hij is ook eenvoudig te kantellen tussen de horizontale of verticale modus

- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
- Bedankt: 155 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Moet wel zeggen dat mijn "zwanehals" een Ebay 'el cheapo' was. 

"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,