Heeft iemand reeds een digicorder aan de praat gekregen nadat deze aangesloten was op een eigen router?
Internet --> docsis telenet router --> cisco EA4500 (eigen router) --> digicorder.
De 2100 modellen krijgen zowel een 10 als een 192 ip adres.
Ben nieuwsgierig.
Digicorder achter eigen router aansluiten?
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 232 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Consumerspul, zoals die Linksys, zullen out-of-the-box geen VLANs ondersteunen. Als je er echter alternatieve firmware in kan flashen (bv. OpenWRT, DD-WRT of Tomato), dan is de kans groter dat die wél VLANs ondersteunen.
Ik heb zelf een DIR-615 en een Belkin herflasht om zowel BelgacomTV als gewone data bij mijn TV te krijgen over 1 UTP-kabel.
[
Post made via mobile device ]
Ik heb zelf een DIR-615 en een Belkin herflasht om zowel BelgacomTV als gewone data bij mijn TV te krijgen over 1 UTP-kabel.
[

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Wat men eigenlijk doet is de interne switch herconfigureren van je eigen router... zodat de poort waarop de Digicorder staat niet langer "achter" je router zit.Synman schreef:Thanks, maar mijn EA4500 linksys heeft blijkbaar geen VLAN's.
Niet alle routers gebruiken hiervoor VLAN's... bij sommige is de benaming anders al is het zelden voorzien in de user interface van dergelijke huis-tuin-en-keuken routertjes.