Hoi
Heeft er iemand toevallig een dergelijke 3G modem van Huawei liggen die weg mag?
Huawei 3G Modem
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Als het ni tweedehands moet zijn, de toestellen die mobistar verkoopt zijn huawei modellen. Kgeloof wel dat het huidige model eentje met ledjes is, ik raad persoonlijk een model met een lcd displaytje aan, makkelijker om de connectie te checken.
[
Post made via mobile device ]
[

- exop
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik zoek een 3G stick. Liefst eentje uit deze lijst: http://wiki.e1550.mobi/doku.php?id=requirements
Die dingen zijn eigenlijk verdomd moeilijk te vinden in een gewone winkel of webshop.
Die dingen zijn eigenlijk verdomd moeilijk te vinden in een gewone winkel of webshop.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
Vergeet niet de USB sticks van Proximus rebranded zijn als Vodafone sticks (eigenlijk gewoon Huawei's). Deze sticks zijn enkel te gebruiken bij Vodafone partners (in BE is dat enkel Proxi)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 282 keer
zowel vodafone k3715 als mobistar e220 zijn perfect te flashen met "mobile partner" software van huawei...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Dat klopt niet.cyberbozzo schreef:Vergeet niet de USB sticks van Proximus rebranded zijn als Vodafone sticks (eigenlijk gewoon Huawei's). Deze sticks zijn enkel te gebruiken bij Vodafone partners (in BE is dat enkel Proxi)
De SOFTWARE is enkel op Vodafone, maar installeer je gewoon Mobile Partner, kun je eendert welke netwerk gebruiken

(Bij Win8 is zelfs de installatie van Mobile Partner niet meer nodig...)
(En ik vermoed dat het hier voor Android of OpenWRT is, dus dan heb je helemaal geen enkele software nodig.)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Hiexop schreef:Ik zoek een 3G stick. Liefst eentje uit deze lijst: http://wiki.e1550.mobi/doku.php?id=requirements
Ik heb hier een e1752.
Die staat op het lijstje.
Yves
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Weet niet hoe dringend je er eentje nodig hebt... Heb er 2 liggen zelfs, maar zal ze pas tegen eind juli wegdoen... (zal ze vervangen door 4G modem + laptop met ingebouwde modem)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Heb je je persoonlijkberichtje gelezen?exop schreef:@ygeffens, ik hoopte meer rond de 30 omdat het een 2e handsje is. Voor die prijs heb ik bijna een nieuwe.
Voor mij is 30 euro + verzendkosten prima.
Yves
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.