Beste,
mijn ma heeft via het Nieuwsblad een heel eind geleden een notebook aangekocht merk Packard Bell, besturingssysteem windows 7 starter.
Maar "het ding" lijkt vergeven te zijn van ads vb "versnel nu uw computer".
'k heb er al een goede antivirus software opgezet en laten scannen.
Blijkbaar geen effect want gewoon vb hotmail openen geeft enorm veel ads.
Iemand tips?
vriendelijke groeten
Eve
ads weren van pc
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Heb je het nu over voorgeinstalleerde software (trial versies, adware versies, ...) of over gewoon surfen naar pagina's (waar je reclame ziet) ?
Het eerste is gewoon een kwestie van de software te uninstallen... voor het tweede heb je een ad-filter nodig (anti-virus heeft hier niets mee te maken).
Het eerste is gewoon een kwestie van de software te uninstallen... voor het tweede heb je een ad-filter nodig (anti-virus heeft hier niets mee te maken).
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
AdwCleaner
AdwCleaner is een handig programmaatje dat heel veel adware, toolbars in Internet Explorer, Firefox, Google Chrome en Opera, browser hijackers en andere potentieel ongewenste software (PUP) kan verwijderen van uw pc.
AdwCleaner kan hier uitkomst bieden. Het programma verwijdert grondig en secuur heel veel browser werkbalken (toolbars), hijackers (veranderde startpagina), advertentie software/adware en andere potentially unwanted programs (PUP).
http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... ar-cleaner
AdwCleaner is een handig programmaatje dat heel veel adware, toolbars in Internet Explorer, Firefox, Google Chrome en Opera, browser hijackers en andere potentieel ongewenste software (PUP) kan verwijderen van uw pc.
AdwCleaner kan hier uitkomst bieden. Het programma verwijdert grondig en secuur heel veel browser werkbalken (toolbars), hijackers (veranderde startpagina), advertentie software/adware en andere potentially unwanted programs (PUP).
http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... ar-cleaner
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Dat komt omdat mensen tegenwoordig niet meer lezen voor ze op akkoord klikken.
Heel veel gratis software heeft in hun installatie "afvinkbare" reclame,toolbars of extra software zitten.
Eén zo'n programma is misschien niet storend, 20 keer dezelfde rotzooi maakt je systeem pokke traag omdat ze allemaal proberen in te werken op elkaar.
Heel veel gratis software heeft in hun installatie "afvinkbare" reclame,toolbars of extra software zitten.
Eén zo'n programma is misschien niet storend, 20 keer dezelfde rotzooi maakt je systeem pokke traag omdat ze allemaal proberen in te werken op elkaar.
-
- Pro Member
- Twitter: AllAboutEve
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 21 keer
Beste,
het is me eindelijk gelukt.
Opgelost door
deels hierboven voorgestelde software te gebruiken
deels aan de internetinstellingen te wijzigen.
Ik geef ze effe mee voor als iemand hetzelfde probleem ervaart.
Ik gebruik Google Chrome, dus naar rechtsboven Google Chrome aanpassen en beheren,
instellingen,
naar links EXTENSIES,
dan de "ambetanterik" uitschakelen.
Dit heeft voor mij gewerkt, dus happy me.
Nog elk een fijne dag toegewenst.
vriendelijke groeten
Eve
het is me eindelijk gelukt.
Opgelost door
deels hierboven voorgestelde software te gebruiken
deels aan de internetinstellingen te wijzigen.
Ik geef ze effe mee voor als iemand hetzelfde probleem ervaart.
Ik gebruik Google Chrome, dus naar rechtsboven Google Chrome aanpassen en beheren,
instellingen,
naar links EXTENSIES,
dan de "ambetanterik" uitschakelen.
Dit heeft voor mij gewerkt, dus happy me.
Nog elk een fijne dag toegewenst.
vriendelijke groeten
Eve
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
wil je de ads van websites ook weg kan je ook nog privoxy gebruiken. Niet het meest eenvoudige programma maar heel efficiënt en programmeerbaar hoe jij het wil. Enig leeswerk is wel nodig voor je het programma "goed" kan gebruiken en naar je hand kan zetten. Maar eens ingesteld kan je er niet meer zonder.