Hallo iedereen,
Wanneer ik een ping doe op mijn standaardgateway 192.168.1.1
Dan krijg ik telkens waardes onder de 10 ms? Moet dit normaal gezien niet altijd < 1ms zijn.
dit is mijn thuisnetwerk opstelling
Vanuit modem only CV6181E
MODEM - UTP KABEL - Netgear Gigabit SWITCH
Switch - utp kabel - telenet hd decoder
Switch - utp kabel - Router
Router - utp kabel - Computer
Router - utp kabel - Computer
Router - utp kabel - Smart Led TV
Router - utp kabel - Blue Ray Speler
ping onder de 10 ms op standaaardgateway
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Los van eventueel een probleem... heb je ergens last van ?
Ik merk dat je hier regelmatig postings doet (ook over errors op je decoder dacht ik) terwijl je er normaal niets van zou merken.
Ga je ook iedere dag kijken of je electriciteismeter nog aan het draaien is, of hoeveel olie er nog in je wagen zit ?
Ik merk dat je hier regelmatig postings doet (ook over errors op je decoder dacht ik) terwijl je er normaal niets van zou merken.
Ga je ook iedere dag kijken of je electriciteismeter nog aan het draaien is, of hoeveel olie er nog in je wagen zit ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik betwijfel of een mens in staat is het verschil te merken tussen 1 en 10 ms op internet pagina's !Soete01 schreef:ik merk dat mijn internetpagina's trager laden ja.
Het viel me gewoon op dat in de weinig postings die je gemaakt hebt je steeds op zoek gaat naar problemen.Soete01 schreef:En het is onnodig om zo'n reactie te geven !
Ik betwijfel of een router hier enige impact kan op hebben en een switch al helemaal niet... vermoedelijk dus één of ander anti-virus programma op z'n PC.AndRo555 schreef:Zolang er geen info is waarvan jij pingt kunnen wij moeileijk een antwoord geven op die vraag. Idem met model switch+router.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1960 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Op een gigabit LAN zijn pingsnelheden inderdaad < 1 ms, maar test dat eens uit tussen 2 pc's want de Telenet-homegateway kan inderdaad de traagste schakel zijn.
[
Post made via mobile device ]
[