Bij start decoder "Belgacom TV for Scarlet" intro

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 98 keer

Scarlet One gebruiker. Ik merk nu dat er bij de start v/d decoder eerst een 'rood' scherm verschijnt met "Belgacom TV for Scarlet" en pas na een minuutje of zo, komt het blauwe "Belgacom TV" scherm.
Had het begrip "Belgacom TV for Scarlet" alleen nog maar gezien in de context van TRIO.
Hoewel het feitelijk al zo was dat het BGC TV aanbod voor Scarlet klanten een apart aanbod was (o.a. zonder TV Overal), is dit een nieuwe stap om het verschil 'officieel' te maken. Wat is de volgende stap??
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
Bedankt: 252 keer
Provider
Te Koop forum

Het menu is met deze update een stuk sneller geworden dus zeker de reset waard. Jammer dat ze de Scarlet branding beperkt houden tot een rood software-update schermpje -- de Scarlet kleuren (rood/mauve) zouden een veel beter contrast geven dan dat fletse Belgacom blauw.

Ook nieuw: op de Scarlet site staat geen vergelijking meer met de overeenkomstige Belgacom formule (tot april dit jaar was dat de Belgacom Maxi, daarna Belgacom Comfort). Die weglating kan je eventueel interpreteren als een minder onafhankelijke koers, terwijl het rode schermpje anders zou laten vermoeden?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

Ik heb hier ook Scarlet One (regio Gent Zeehaven) en tot nu toe nog niets van gezien.Ik heb hier en daar al gelezen op het forum,dat er nieuwe mogelijkheden zouden komen voor Scarlet One,(de Whop van Telenet is zeer dichtbij,als men tv met een kaartje neemt)maar nog niemand weet welke die juist gaan zijn(TV Overal?? of bijv s'avonds gratis kunnen bellen naar GSM??).Ik vind het wel goed dat Scarlet bezig is,met een soort eigen logo voor TV,iedereen die tot nu toe bij mij thuis naar tv keek,was ervan overtuigd dat ik een Belgacom klant was,dar absoluut geen goede pr voor Scarlet zoiets.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 98 keer

tenzij ze het power-on 'booten' van de decoder mee volgen op TV, zullen ze nog denken dat je BGC klant bent (nu ook geen schande, zeker?). Het rode Scarlet scherm/logo verschijnt enkel de eerste minuut tijdens power-on boot, nadien alles BGC blauw...
TV Overal en/of FON zou een nuttige uitbreiding zijn van Scarlet One, maar...eerst zien en dan geloven!
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb nochtans,zelfs hier al op het forum gelezen dat Scarlet One (Kweet niet wanneer) nieuwe 'diensten' zou bijkrijgen.
gbmed
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Dat noemt men OLO branding UI. BGC is namelijk verplicht om het TV aanbod te geven aan OLO's. Na Scarlet TV is er nu ook Snow, en anderen kunnen volgen. Wanneer wordt het kabelaanbod eens open gegooid ??
Afbeelding Afbeelding
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

m.b.t. opengooien van de kabel,in de laatste info die ik daarvan gezien heb,zou dit voor het jaareinde kunnen zijn.Ik vraag mij echter wel af hoeveel vertragingsmaneuvers Telenet nog achter de hand heeft.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”