Base mobiele data probleem

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Sinds gisteren overgeschakeld op B0, sim kaart op tijd geleverd, proper omgeschakeld zoals aangegeven maar ik slaag er niet in Internet toegang te verkrijgen.
Het vervelende is dat ik alles naar mijn correct heb ingesteld.
Al 2 keer naar de klantendienst gebeld:
De eerste ging mij een sms met instellingen sturen, heb een iphone dus buiten wat rare karakters gebeurde er niet echt veel :/
De 2de keer iemand aan de lijn die iets mompelde als zou mijn data niet geactiveerd zijn, stelde ook de juiste vragen en leek mij een geschikt man, of ik eventjes aan de lijn kon blijven... tot opeens een dame (met een sappig antwerps accent en dito attitude, no disrespect!) de lijn opneemt, heel het verhaal opnieuw... Of ik ook de MMS instellingen heb ingevuld?
Nee, eureka orakelt de dame.
Bij BASE moet dit want anders werkt data niet... Ik zeg fijntjes dat dit bij mijn vorige 3 providers niet hoefde... jaja meneer, maar nu bent u bij BASE en hier moet dat wel... natuurlijk werkt het nog altijd niet... zucht!
Ik weet weer waarom ik altijd zenuwachtig wordt als ik naar een klantendienst moet bellen! :roll:

Zijn er nog mensen in het Gentse die toevallig op dit moment data problemen hebben bij Base?
Laatst gewijzigd door tb0ne 02 aug 2013, 14:48, in totaal 1 gewijzigd.
jempie
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

Had zelfde probleem bij Base. Nadat ze de APN geactiveerd hadden werkte alles perfect. Deze staat bij Base bij een nieuwe sim-kaart altijd op non-actief.
Teugbellen en technische medewerker vragen.
Succes,
jempie
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster

Jempie, al eens terug gebeld en inderdaad... de man kon zien dat er een bepaald iets niet geactiveerd was!
Gewoon geen geen data geactiveerd dus, vraag bij een nieuwe aansluiting onmiddellijk of de klant dit wil of niet. Hoe moeilijk kan iets zijn... :roll:
Mijn, ietwat krom getrokken doch redelijk correcte maar uiteraard strikt persoonlijke, conclusie: 20% van de BASE klantendienst werknemers weet waar ze mee bezig zijn...
Nu hopen dat het vandaag nog in orde komt!
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 282 keer

gebruik al maanden met succes B-0! Moet echter eerst geactiveerd worden, zoals gezegd door jempie...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster

Allemaal begrijpelijk maar het zou mogen verduidelijkt worden bij het bestellen en het feit dat ik met 5 verschillende mensen moet spreken eer er iemand zijn euro valt is ook jammer!

Nu wachten op het moment van activatie...

edit:
Het zal voor morgen zijn want tot op heden nog geen data...
jempie
Member
Member

tb0ne ------> even je gsm uitzetten--- 20 seconden wachten -----terug aanzetten

zou moeten werken

jempie
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster

Jempie, dat heb ik sinds de overschakeling al 20 keer gedaan ofzo... ik wacht zelfs braafjes 2 en dan 10 minuten zoals men mij bij de klantendienst vraagt.
Vrijdag heeft mijn toestel zelfs de hele nacht uit gestaan, zaterdag nog eens teruggebeld.
Ik moest maar geduld hebben, de technische dienst krijgt veel van deze aanvragen en ze werken alles in chronologische volgorde af.
Er is een fout in het systeem en daardoor moet dit manueel gebeuren en blablabla, die mensen zuigen de leukste verhaaltjes uit hun duim.
Ik weet wel dat het gras vaak groener is aan de andere kant maar ik krijg al veel zin om heel da boelke alweer buiten te zwieren.
jempie
Member
Member

tn0ne,

dan rest me nog alleen je succes te wensen.

groetjes,
jempie
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster

Bedankt jempie!
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster

Gisteren nog eens gebeld...
We zien het inderdaad meneer maar het is nog niet behandeld, kan nog eventjes duren.

Prutsers!
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster

Right, tot zover Base. Eventjes de mobiele markt uitpluizen op zoek naar iets anders!

Nog eens gebeld. Men weet wat er mis is, het gaat bij velen mensen mis en het moet blijkbaar door een derde partij (outsourcing?) opgelost worden.
Men kan nog altijd niet zeggen wanneer en met een technische medewerker spreken is niet mogelijk.
leohein
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 11 keer

Hier hetzelfde probleem na nummeroverdracht naar base.
Alles snel verlopen, maar geen internet.
Dan maar naar helpdesk gebeld, ze konden me daar onmiddellijk verder helpen door de dienst te activeren. Half uurtje later was het in orde.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”