Het vervelende is dat ik alles naar mijn correct heb ingesteld.
Al 2 keer naar de klantendienst gebeld:
De eerste ging mij een sms met instellingen sturen, heb een iphone dus buiten wat rare karakters gebeurde er niet echt veel :/
De 2de keer iemand aan de lijn die iets mompelde als zou mijn data niet geactiveerd zijn, stelde ook de juiste vragen en leek mij een geschikt man, of ik eventjes aan de lijn kon blijven... tot opeens een dame (met een sappig antwerps accent en dito attitude, no disrespect!) de lijn opneemt, heel het verhaal opnieuw... Of ik ook de MMS instellingen heb ingevuld?
Nee, eureka orakelt de dame.
Bij BASE moet dit want anders werkt data niet... Ik zeg fijntjes dat dit bij mijn vorige 3 providers niet hoefde... jaja meneer, maar nu bent u bij BASE en hier moet dat wel... natuurlijk werkt het nog altijd niet... zucht!
Ik weet weer waarom ik altijd zenuwachtig wordt als ik naar een klantendienst moet bellen!

Zijn er nog mensen in het Gentse die toevallig op dit moment data problemen hebben bij Base?