Internet, tv, telefonie, 2 gsm abo's (scarlet) + tablet als extra.
Toen ik bestelde belde er direct iemand terug, en zei ik dat ik het pack wou bestellen + gsm nummers naar proximus zetten.
Voor de gsm nummers kreeg ik dezelfde dag nog een mail om te bevestigen. De sim kaarten heb ik sedert vrijdag.
Vrijdag belde ik ook nog eens naar de klantendienst omdat ik nog niets vernomen had ivm het pack die ik besteld had. Toen zei de medewerker mij dat het iemand nieuw was die mij had opgebeld en dat ze niet wist hoe ze alles moest regelen en ze had een memo gemaakt voor een meer ervaren medewerker

Die man zei dat er nog geen order bevestiging was en hij heeft alles overlopen met mij en zei dat ze contact zouden opnemen voor de installatie.
Gisteren belden ze om te vragen of dit klopte dat ik mijn gsm nummer wou overzetten (ja dus) ik zei dat het nummer van mijn vrouw ook moest overgezet worden maar daar wist ze nog niets van (we hebben wel al de sim kaarten).
Vandaag terug iemand gebeld maar ik was niet thuis. Ik bel terug naar het nummer en de persoon aan de lijn weet ook van niets. Blijkbaar mogen niet alle medewerkers een migratie doen van scarlet naar belgacom. Ze zei dat ze een mail gestuurd heeft naar de persoon die gebeld had met de vraag of ze mij wou terug bellen op mijn gsm nummer (voorlopig nog niets gehoord)
Waarom loopt dit in godsnaam zo moeilijk ?????