Proximus prijzen zullen niet dalen (Bellens)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

De prijzen van gsm-operator Proximus zullen volgend jaar niet dalen, ondanks de prijzenslag van de jongste maanden in de sector. ‘Ons objectief is niet de prijzen te breken’, zei Belgacom-topman vrijdag bij de voorstelling van de halfjaarlijkse resultaten. ‘Ons doel is de kwaliteit van ons netwerk te verbeteren tegen dezelfde prijzen.’

http://www.standaard.be/cnt/dmf20130726_00671594
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Proximus heeft dan ook nooit de intentie gehad om een prijsbreker te zijn. Lijkt me logisch gezien hun huidige positie.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Hij is wel haast verplicht dergelijke uitspraken te doen zeker in het licht van de telecomblues op de beurs, Belgacom ontsnapt en daar is o.a. dit niet vreemd aan.

Sowieso zullen er volgend jaar wel wijzigingen zijn in de tarieven, dat kan haast niet anders. En 't is bij mijn weten nog nooit gebeurd dat dezelfde tariefplannen 2j lang bestaan zonder wijziging.
De logische evolutie is trouwens sowieso meer volume voor minder geld (4G).

Trouwens, bekijk het eens zo:

"Wij gaan volgend jaar de prijzen verlagen. Dit zal zoveel kosten en je zal zoveel krijgen."
En intussen geef je de concurrentie een jaar de tijd om u voor te zijn en nog beter te doen...
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

En meneer Bellens laten we eens eerlijk zijn de toename van de 46 000 nieuwe abos is niet te wijten omdat de klanten niet tevreden waren van hun provider maar van de duizenden gsms die jullie voor 1€ gaven
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Persoonlijk klaag ik niet echt over hun prijzen, zolang daar goede support (daar heb ik niet over te klagen) en kwaliteit (ook niet over te klagen, behalve Edge snelheid) tegenover staan. Komt daar nog bij dat ik minder betaal bij Proximus en toch meer heb dan dat ik bij Mobistar zou zijn. Nochtans een provider die zich dure prijzen niet echt kan veroorloven denk ik dan.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”