Nieuwe webmail BGC en helpdeskervaring

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

BGC webmail werd volledig vernieuwd. Nu zou dat goed nieuws moeten zijn want het oude systeem had niets dan problemen.

Maar blijkbaar werd bij de overzetting gewoon de datuminfo van de mails niet overgenomen. Al mijn oude mails, bv map verzonden hebben datum 15/7/2013 :x
Ik zocht een oude mail, weet in welke maand ik die verzonden heb, maar heb geen emailadres of naam van die correspondent, enfin, kan ik dus niet meer vinden.

Tot overmaat van ramp zijn de kolomitems in de map verzonden items ook nog eens VAN ipv AAN. Daar heb je wat aan :-)
Ook kan je sorteren op kolomkop maar als je data allemaal idem zijn heeft dit geen nut natuurlijk, hetzelfde probleem met de kolom van in de map verzonden.
Ik vond (nog) geen mogelijkheid dit te wijzigen. Met deze 2 vragen de beruchte helpdesk eens gecontacteerd.

Wat de foutieve datums betreft: antwoord 'zal niet veel aan te doen zijn'.
Wat de kolomselectie betreft: 'zoek eens in de helpfunctie, er is veel mogelijk in deze nieuwe omgeving. Men moet dan altijd de helpfunctie lezen hé'

Waarop ik: 'heb ik gedaan ... ik denk dat dit centraal moet ingesteld worden ...' en nog de wens uitgesproken dat hij dit tenminste zou doorgeven.

Al betwijfel ik (afgaande op het verlopen gesprek) of mijn vraag zelfs maar zal doorgegeven worden.

BGC helpdesk duidelijk in zomerse sferen of is daar gewoon nog niets veranderd na al die jaren ? :-(
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”