Ik ben nu Whop

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Doov
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Tot gisteren was ik Fibernet, maar nu ben ik Whop.
Het had nog iets, zo Fibernet zijn. Iets futuristisch of zo. In ieder geval iemand die mee is met zijn tijd, iemand die je niets kunt wijsmaken.

Maar nu ben ik een Whop. Een soort boskabouter of trol, vermoed ik... Zo klinkt het alleszins.

Ben ik de enige die er een hekel aan heeft om in de promotiekampagnes van Telenet als een randdebiel te worden aangesproken? :bang:
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 175 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Aangezien het in de realiteit FiberBackboneCoaxNet was, is Whop in elk geval een eerlijkere naam,
en anders moet je maar geduld hebben tot de marketing over een paar jaar een nieuwe naam verzint.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Je blijft klant, dus blijkbaar heb je er geen probleem mee?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ik heb mijn mening ook gegeven op talk2telenet over de naamsverandering. Hopelijk lezen ze het daar in Mechelen wel. Het is eek kleuternaam, meer valt er niet over te zeggen. Of iemand daarvoor nu moet vertrekken is wel heel kort door de bocht.
jeffke
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 15 keer

Fibernet was ook niet wat het moest zijn.
Je moest eens weten hoeveel mensen daardoor dachten dat er werkelijk glasvezel
tot bij hun binnen lag.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 766 keer
Recent bedankt: 5 keer

Heb een technieker over de deur gehad die zo iemand tegengekomen was. Had zijn volledig huis al van fiber voorzien, en was razend toen hem verteld werd dat dat voor niks was.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

auch, dat moet een duur grapje geweest zijn!!!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Toekomstgericht wel :-D
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

ITnetadmin schreef:Heb een technieker over de deur gehad die zo iemand tegengekomen was. Had zijn volledig huis al van fiber voorzien, en was razend toen hem verteld werd dat dat voor niks was.

Daar geloof ik nu eens geen bal van. Als die kerel al slim genoeg is om er zoveel geld tegenaan te smijten om de juiste fiber te gebruiken zal hij ook wel slim genoeg zijn om te weten dat die naam enkel maar marketing is. En dan nog fiber poorten voorzien op zijn pc enal. Dikke bullshit me dunkt.

HOAX!
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Doov
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Ik ben content dat ik vooraf geen Whop-kabel heb getrokken. Ze hadden hem trouwens niet in de winkel :-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Voortaan heb je wel een extra dikke roze UTP kabel nodig... anders geraakt die olifant er niet door :banana:
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Trojan schreef:
ITnetadmin schreef:Heb een technieker over de deur gehad die zo iemand tegengekomen was. Had zijn volledig huis al van fiber voorzien, en was razend toen hem verteld werd dat dat voor niks was.

Daar geloof ik nu eens geen bal van. Als die kerel al slim genoeg is om er zoveel geld tegenaan te smijten om de juiste fiber te gebruiken zal hij ook wel slim genoeg zijn om te weten dat die naam enkel maar marketing is. En dan nog fiber poorten voorzien op zijn pc enal. Dikke bullshit me dunkt.

HOAX!
Of iemand met te veel geld, die alles uitbesteed en die (slimme) mannen hebben echt fiber gelegd (en aangerekend). Alles voor ping ping zo ik zeggen.
Afbeelding
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 766 keer
Recent bedankt: 5 keer

Wel, geloof wat je wil, ik was er niet bij, maar de technieker beweerde het zelf meegemaakt te hebben.
En laat ons nu eerlijk zijn, Telenet is qua communicatie niet echt van de duidelijkste, dus als iemand al lang wachtte hierop kan ik gerust geloven dat die persoon iets te gehaast de sprong maakte.

Trouwens, "fiber poorten op de pc", misschien heeft ie dat opgevangen in zijn switchen? Nuja, we wijken een beetje af hier. Het blijft een anekdote natuurlijk, maar ik zie er genoeg passeren met ofwel 1) meer geld dan verstand, ofwel 2) die er lang genoeg op gewacht hebben dat ze de kleine lettertjes niet lezen.

Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”