Dat sport belangrijk is voor Belgacom, blijkt al jaren uit haar sponsorbeleid. Maar Belgacom heeft niet alleen oog voor topsporters maar ook voor de jeugd. Belgacom Dreambox geeft sportende kinderen en jongeren tussen 9 en 16 jaar een duwtje in de rug door hun voetbal- of basketbalploeg te sponsoren.
De vorige twee seizoenen namen al heel wat ploegen deel aan Belgacom Dreambox. Ook voor het volgende seizoen 2013-2014 kunnen voetbalploegen zich nog tot 31 augustus en basketbalploegen tot 30 september inschrijven. Dankzij Belgacom Dreambox komen opnieuw 125 ploegen in aanmerking voor elk 500 euro aan shirt en short sponsoring.
Het enige wat Belgacom verwacht van de jonge sporters is een motivatiebrief met als titel: “Waarom kies ik er voor om de kleuren van Belgacom te dragen?”. Uit alle motivatiebrieven zal een jury de 125 meest overtuigende kandidaten. Elke jeugdploeg (van 9 tot 16 jaar) die basket of voetbal speelt komt in aanmerking voor de sponsoring van shirts en shorts ter waarde van 500 euro.
Inschrijven kan voor voetbalploegen tot 31 augustus 2013 en voor basketbalploegen tot 30 september 2013 via de website http://www.belgacomdreambox.be.
Via de facebookpagina van Belgacom Dreambox kunnen jongeren bovendien regelmatig tickets winnen voor voetbal- en basketbalwedstrijden.
bron: http://www.belgacomdreambox.be.
Belgacom Dreambox: sponsoring voor sportieve kinderen 9-16
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3753 keer
- Recent bedankt: 10 keer
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Positief, al vind ik het jammer dat men blijft steken in de enge visie van voetbal. Het is één van de populairste sporten in BE, maar het is niet dat er geen andere sporten bestaan...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Ik hoop alleen maar dat Belgacom niet in de problemen gaat komen met de naam "Dreambox". Dream Multimedia uit Duitsland is fabrikant van de befaamde Dreambox satelliet- en kabelontvangers. Wordt vermoedelijk vervolgd.
Ik moet eerlijk bekennen, toen ik op de homepage van UB deze titel zag, dat ik meteen de link legde tussen de ontvangers en Belgacom. Dat Belgacom misschien een deal had gesloten om Dreambox ontvangers aan te bieden voor hun IP televisie aanbod, maar het blijkt dus dat ik er compleet naast zit.
Ik moet eerlijk bekennen, toen ik op de homepage van UB deze titel zag, dat ik meteen de link legde tussen de ontvangers en Belgacom. Dat Belgacom misschien een deal had gesloten om Dreambox ontvangers aan te bieden voor hun IP televisie aanbod, maar het blijkt dus dat ik er compleet naast zit.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik was ook even in de war eigenlijk, dacht even dat belgacom dreamboxen ging verkopen of ondersteunen...
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus