Bestelling online via Base onlineshop + tip telenet-klanten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
giolovin
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Bestelling online via BASE onlineshop

Bestelling online geplaatst voor een BASE 29 op 13 mei 2012!!! Gisteren al gebeld naar BASE om te vragen waarom Dynalogic mij maar niet contacteerde.

Ik kreeg het antwoord te wachten tot morgenmiddag (vandaag dus) en moesten zij nog steeds geen contact opgenomen hebben terug te bellen naar de klantendienst. Vandaag teruggebeld naar de klantendienst van BASE COMPANY... Nog steeds geen aanvraag ontvangen.

REDEN: de online bestellingen worden verwerkt door een extern bedrijf AC Assistant en blijkbaar kunnen ze de aanvragen momenteel niet bijbenen. Daarom wacht ik al 10 dagen op mijn contract en activatie. BASE helpdesk kon mijzelf niet verder helpen vermits alle bestellingen eerst verwerkt worden door dit extern bedrijf en zij geen enkele gegevens uitwisselen tot aan de activatie met BASE .

Bij online bestellen moet je 5 euro betalen en in de BASE-shop 15 euro. Volgens de helpdesk van BASE wordt dit bedrag wel in mindering gebracht van je eerste factuur.

Enkele handige tips:
  • ga langs bij een BASE-shop, bespaart je een hoop kopzorgen. Heb je toch al een bestelling gedaan kunnen ze dit nog altijd crediteren.

Contactgegevens van extern bedrijf (zie vorig bericht) A&C Systems NV - Bleyveldstraat 6 3320 Hoegaarden - T. +32 16213050 - [email protected]

Door het vele werk moet je niet direct een antwoord verwachten op je mail en telefonisch zijn ze ook niet goed bereikbaar, blijkbaar door het grote aantal aanvragen. BASE had mijzelf eerst verkeerd emailadres gegeven tot tweemaal toe
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TIP voor TELENET-klanten die willen overstappen naar BASE!

Doe je aanvraag niet online! 1 grote soep met de levering van de kaart + nummeroverdracht lukt niet via online-aanvraag!!!!

Probleem: Base verstuurt automatisch een aanvraag tot nummeroverdracht naar Telenet.

Normaal gezien moet er een vermelding zijn van het Sim-kaartnummer, het telefoonnummer en de familienaam van de persoon.

Telenet aanvaard echter enkel nummeroverdrachten die waarin een melding gebeurt van het KLANTENNUMMER, telefoonnummer en familienaam van persoon.

Daarom is mijn aanvraag al tot 2 maal toe geweigerd geweest!!!!

Wie denkt online te bestellen uit gemak wanneer ze telenet-klant zijn voor een abonnement bij BASE is er wel degelijk aan voor de moeite!

!!!!!!! Bespaar jezelf de nodige kopzorgen en telefoontjes naar BASE en ga gewoon naar BASE-shop voor een abonnement !!!!!!
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

wees blij dat TN een nummerportatie weigert van base!

ik heb het gehad dat mijn portatie wél werd aangenomen,
maar dat ik mijn sim-kaartje niet had.

reden: ik moest PERSOONLIJK tekenen voor dat kaartje, want anders kon de nummerportatie niet gebeuren.
gevolg: de portatie gebeurde en ik stond daar zonder simkaartje (want die handtekening is dus enkel voor je kaartje... porteren doen ze toch!)
giolovin
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Nummeroverdracht nog steeds niet gebeurd door BASE.

Krijg ik op de koop toe nog eens via mijn verbruik van Telenet te zien dat ik 2 maal aangerekend ben door te bellen naar mijn voicemail (internationaal)!!!!!!

Terwijl ik nog geen voet uit de deur heb gezet en ik bijlange niet bij een landgrens woon!!!

Ik bel naar de facturatiedienst van Telenet: vertelt een vrouw mij heel doodleuk dat voicemail een betalende dienst is!!!! Ik kon mijn oren niet geloven, heb dan maar direct gevraagd naar een andere persoon aan de telefoon!!!! Je houdt het niet voor mogelijk! Ik betaal dat NIET! 1.09 euro en 1.38 euro voor twee oproepen!!!

Aaah :bang:
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Dertien mei 2012 ... dat is lang!:)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

giolovin schreef: Ik bel naar de facturatiedienst van Telenet: vertelt een vrouw mij heel doodleuk dat voicemail een betalende dienst is!!!! Ik kon mijn oren niet geloven, heb dan maar direct gevraagd naar een andere persoon aan de telefoon!!!! Je houdt het niet voor mogelijk! Ik betaal dat NIET! 1.09 euro en 1.38 euro voor twee oproepen!!!
bereid je dan maar voor op gelijkaardige situaties bij base als je pech hebt...
mijn moeder had base, die heb ik ook van hun afgehaald....

een gesprek van 1u30m (exact) naar mijn gsm.... moet je weten dat de prijs voor dat gesprek alleen al hoger ligt als haar maandverbruik,
en als je dan nog weet dat noch mijn moeder als ikzelf zolang bellen...
volgens base was het geen fout: want het staat correct gefactureerd - geen boe of bah, geen geste, geen controle: het staat op de factuur dus het is juist.
en via domiciliering natuurlijk automatisch je geld kwijt.

nu zit het bij de ombudsdienst en ik weiger het openstaande saldo van dat gesprek te betalen (de andere zaken, geen probleem mee) tot de ombudsdienst hun antwoord hebben gegeven.
het is niet omdat we vertrouwen op correcte facturatie en ze dus teveel afnemen via domiciliering, dat ze daar ook recht op hebben als er een dispuut open is.
en dat ze het niet terugstorten wil dus zeggen dat ik het van andere facturen afhou: ze moeten dat geld maar intern verhuizen tussen facturen dan.
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Hmm dat lijkt op een gesprek dat gevoerd is, waarna jij en je ma niet op de toets hebben gedrukt om het gesprek af te sluiten (rode knop zeg maar). Bij proximus als base sluit men een gesprek na exact 1u30min af namelijk.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

maar dan moeten we dus al met 2 niet hebben ingehaakt... en dat lijkt met wat sterk.
alles is mogelijk, maar dit zou dan toch de eerste keer zijn (voor zowel mezelf als mijn moeder) dat dit voorvalt.
bovendien is zo'n grote rode knop onderaan de dialer nogal iets dat opvalt :)

ik heb geprobeerd om dit zélf op te vragen bij proximus (inkomende gesprekken), maar daar doen ze blijkbaar 0,0 moeite voor:
"inkomende gesprekken worden niet bijgehouden meneer"....
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Splitter schreef:"inkomende gesprekken worden niet bijgehouden meneer"....
Vind je nog iets terug in de "call logs" van je gsm-toestel? Bij mij gaan die namelijk zeer ver terug en is de duur van het gesprek nog opvraagbaar.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

in de gsm van mijn moeder niets te vinden, in de mijne geen call duur, helaas...
nu bon, ik wacht op het antwoord van de ombudsdienst, en ik hoop dat zij meer geluk hebben om die informatie van proximus te krijgen.

als het zo is, dan zal ik dat uiteindelijk wel betalen, daar gaat het me niet om,
maar volgens mij is dat een fout aangerekend gesprek, en dat wou base zelfs niet eens bekijken.

eigenlijk spijtig: mijn moeder is iets van een 10j klant bij base, nooit geklaagd, altijd op tijd betalingen uitgevoerd,
1x een dispuut en geen enkele goodwill van base uit... heb mijn moeder dan ook gelijk de volgende dag van operator veranderd.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”