Ik ben al een paar dagen op zoek op het net naar een soort minijack switch.
Hiermee bedoel ik een soort koppelstukje om een hoofdtelefoon in mijn logitech 2.1 systeem te pluggen met een aan/uit schakelaar op. Zo kan ik de headphone steeds in de aansluting laten zitten en hoef ik maar op het schakelaartje te duwen zodat de Logitech detecteert dat ik een hoofdtelefoon in de PC steek.
Kent er iemand zoiets?
Ik zoek op "headphone switch" of "minijack switch" en vind toch precies niet wat ik zoek..
Minijack / Headphone switch
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 101 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
Dat werkt niet, die "detectie" is een schakelaar in je connector die ingeduwd wordt doordat je de stekker erin steekt. Heeft dus geen zin om het signaal "los te koppelen". Als je je hoofdtelefoon rechtstreeks in je PC stopt en je W7 / W8 hebt kan je via je volume mixer switchen tussen de twee.
-
- Elite Poster
Ik heb al eens geprobeerd om de hoofdtelefoon in een andere input achteraan mijn pc te steken en dan lukt het me wel om geluid te krijgen uit beide maar als ik dan iets wil afspelen uit de speakers vind ik het vervelend dat de hoofdtelefoon telkens "meespeelt".
Is er een eenvoudige manier om te switchen tussen beide en telkens de andere te muten? Keyboard shortcut of een stuke software in tray of zo?
Is er een eenvoudige manier om te switchen tussen beide en telkens de andere te muten? Keyboard shortcut of een stuke software in tray of zo?
-
- Elite Poster
Hm ziet er interessant uit, alleen wat duur.. 

-
- Elite Poster
Ik heb mijn probleem kunnen oplossen met deze audio switch:
http://www.electronic-discount.be/produ ... htm?lng=nl
http://www.electronic-discount.be/produ ... htm?lng=nl
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 765 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Dan is mijn vraag: heeft die 3 standen of slechts 2? Maw kan je selecteren of je luistert naar de speakers, de headset, of beide? Dan kan je de speakers op background volume zetten, zou wel handig zijn.
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Elite Poster
Maar 2 standen.. Hetgeen jij wilt kan zonder die switch als je het volume van je speakers apart kan regelen..