Lacie cloudbox te koop van 2 tb in perfecte staat met origineel garantiebewijs . Aangekocht bij Krefel in maart 2013 . Weg wegens aanschaf van Apple timecapsule.
Wordt verkocht aan het hoogste bod dat hoger is dan de vraagprijs en 24 uur niet overboden wordt .
Vraagprijs : 100 euro .
Kan bij mij thuis worden afgehaald of eventueel opgestuurd worden via een Kiala verkooppunt.
Meer info en specificaties op onderstaande link :
http://www.lacie.com/be/products/product.htm?id=10597
Lacie cloudbox 2 TB
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
-
UBremoved_3729
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
-
UBremoved_3729
- Elite Poster

De cloudbox staat sinds begin maart bij mij in de woonkamer in mijn tv kast achter glas , stofvrij in een rookvrij huis . Dus zo goed als nieuw . Ik heb deze 140 euro betaald bij Krefel dus een vraagprijs van 100 euro is niet teveel vind ik persoonlijk . Ga gerust je gang als je deze nieuwe wil kopen voor 130 euro , ik heb daar totaal geen probleem mee . Ik kan proberen om deze te verkopen aan een startprijs van 100 euro . 
-
UBremoved_3729
- Elite Poster

Sinds ik ondertussen nog geen geïnteresseerden heb : 85 euro minimum biedprijs , af te halen bij mij thuis .
Wordt verkocht aan het hoogste bod dat hoger is dan de vraagprijs en 24 uur niet overboden wordt .
-
UBremoved_3729
- Elite Poster

Hier mag een slotje op . De cloudbox is verkocht aan een collega van mij op het werk .