Hey folks
Pffffffff hier valt al enige tijd de Synchronisatie voornamelijk in de avond en nacht regelmatig weg .
En enige tijd wil zeggen al een 3 tal jaren .
Bij de snelheidsverhoging in der tijd van adsl hadden ze de gemakkelijkste oplossing daar voor gevonden en dat was
Snelheid terug VERLAGEN
Daarom heb ik heel lang niet meer gebeld om te klagen over het probleem.
Maar de laatste dagen was het weer niet te doen hier zodat ik vandaag toch nog is naar de 0800 gebeld hed bij belgacom om mijn probleem te melden.
Eindelijk was er iemand aan de telefoon die mijin probleem inzag omdat hij hetzelfde aan de hand had en hij gaat het nu trachten op te lossen zonder die snelheidsvertraging zoals ze anders maar steeds zeggen .
Hier wil ik dan deze Helpdeskmedewerker bedanken en ik hou jullie op de hoogte hoe het verder afgelopen is
Mvg ketter
Synchronisatie
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Berichten: 1712
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Of de lijn écht laten nakijken (door een technieker terplaatse) natuurlijk. Met het risico dat je deze moet vergoeden als hij een probleem vindt in je thuisinstallatie.
If you can't beat them, confuse them.
Anderzijds is het wel zo, dat je toch de volle pot betaald voor een lijn welke gebrekkig functioneerd, in uw plaats zou ik er toch eens een technieker van Belgacom bij vragen, dat is wel een probleem met het late uur waarbij jij die problemen hebt.
Wat nog kan helpen is een toestel wat uw netspanning op peil houd, door middel van een UPS.
Je kan eens zien op deze draad en volg daar de aanwijzingen.
Of zoals
Grtz,
Wat nog kan helpen is een toestel wat uw netspanning op peil houd, door middel van een UPS.
Je kan eens zien op deze draad en volg daar de aanwijzingen.
Of zoals
Dat komt wellicht niet zo duur uit als een UPSSeNsEi Ze0n schreef: namelijk een ethernet modem, deze zijn veel stabieler dan die usb gevallen
Grtz,


SeNsEi Ze0n ik heb helemaal geen usb modem maar ik heb de interne adsl pci modem en ik het al ander modem geprobeerd maar het probleem blijft .
En er is al eens een technieker hier geweest van belgacom die alles hier binnen nagezien heeft maar alles was perfect zoals het moet .
Maar ik wacht nu af tot maandag want aan de telefoon hebben ze gezegd dat ze me op een nieuwe poort moeten steken en dat ze een nieuwe paar moeten aanleggen . (paar was kabel dacht ik dat ie zij)
greetz ket
En er is al eens een technieker hier geweest van belgacom die alles hier binnen nagezien heeft maar alles was perfect zoals het moet .
Maar ik wacht nu af tot maandag want aan de telefoon hebben ze gezegd dat ze me op een nieuwe poort moeten steken en dat ze een nieuwe paar moeten aanleggen . (paar was kabel dacht ik dat ie zij)
greetz ket
-
- Elite Poster
- Berichten: 1712
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Zelfde hier, en bij de 2e (of 3e) keer dat ik een technieker vroeg, bleek er ineens iets mis in de centrale... DUSAnonymous schreef:En er is al eens een technieker hier geweest van belgacom die alles hier binnen nagezien heeft maar alles was perfect zoals het moet .
Hopelijk heb je vanaf maandag een perfect werkende lijnAnonymous schreef:Maar ik wacht nu af tot maandag want aan de telefoon hebben ze gezegd dat ze me op een nieuwe poort moeten steken en dat ze een nieuwe paar moeten aanleggen . (paar was kabel dacht ik dat ie zei (corrected by CueBoy))

PS. je hebt wel héél véél geduld hé... 3 jaar wachten... pfieuw.
If you can't beat them, confuse them.
Ik heb hetzelfde voor op de moment. Ik zit bij A2F en ik maak mij daar dus maw niet echt druk meer om. Ik moet wel zeggen dat het recentelijk zo raar doet. Ik synchroniseer hier op 3.1-4.0 Mbps en het valt constant uit. Ik heb nu wel een usb adsl modem, maar de synch is hier nooit heel goed geweest, maar nooit zo erg.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Het is nu 06-08-04 23.19 en het is hopeloos op dit mom.
Ik speel elke avond Cal of Duty online maar ik ben van ellende van de server afgegaan .
Ik vrees als het maandag of ten laatste dinsdag hier niet opgelost is dan zeg ik mijn adsl direct op en stap ik over op telenet want dit word me een beetje teveel hier.
Maar eerst maar de zenuwen onder controle brengen en maar afwachten tot maandag morgen .
greetz ketter
Ik speel elke avond Cal of Duty online maar ik ben van ellende van de server afgegaan .
Ik vrees als het maandag of ten laatste dinsdag hier niet opgelost is dan zeg ik mijn adsl direct op en stap ik over op telenet want dit word me een beetje teveel hier.
Maar eerst maar de zenuwen onder controle brengen en maar afwachten tot maandag morgen .
greetz ketter
CueBoy schreef:Zelfde hier, en bij de 2e (of 3e) keer dat ik een technieker vroeg, bleek er ineens iets mis in de centrale... DUSAnonymous schreef:En er is al eens een technieker hier geweest van belgacom die alles hier binnen nagezien heeft maar alles was perfect zoals het moet .
Hopelijk heb je vanaf maandag een perfect werkende lijnAnonymous schreef:Maar ik wacht nu af tot maandag want aan de telefoon hebben ze gezegd dat ze me op een nieuwe poort moeten steken en dat ze een nieuwe paar moeten aanleggen . (paar was kabel dacht ik dat ie zei (corrected by CueBoy))![]()
PS. je hebt wel héél véél geduld hé... 3 jaar wachten... pfieuw.
CueBoy in het begin heb ik regelmatig gebeld maar ge kent belgacom van vroeger he
Als het vandaag niet is dan was het morgen he .
Gelukkig zijn ze daar in enorm verbeterd door de komst van de concurectie maar het is zo ver gekomen op een gegeven mom dat ik niet meer durfde te bellen en als ik dan belde dan was het eerste wat ze zegde aaaaah ja de snelheid moet weer naar beneden .
Dat is natuurlijk de gemakkelijkste oplossing he maar ze hebben toch nu ingezien dat dit niet de verstandigste oplossing is omdat de klanten dan gaan lopen .
Maar ik heb vertrouwen in Belgacom dat het wel inorde zou komen nu .
Ik houd jullie op de hoogte
Greetz ketter
Hallo
We zijn nu een weekje verder en ik moet zeggen ,Mijn adsl gaat prima nu .
De technieker heeft er +- 2 uur aan gewerkt en de Adsl gaat als nooit tervoren .
De adsl valt niet meer uit zoals voordien en de snelheid is optimaal nu .
Belgacom technieker bedankt om dit zo voor me op te lossen .
greeetz ket
We zijn nu een weekje verder en ik moet zeggen ,Mijn adsl gaat prima nu .
De technieker heeft er +- 2 uur aan gewerkt en de Adsl gaat als nooit tervoren .
De adsl valt niet meer uit zoals voordien en de snelheid is optimaal nu .
Belgacom technieker bedankt om dit zo voor me op te lossen .
greeetz ket
CueBoy Het probleem lag aan het Belgacom netwerk.
Ze hebben wat veranderd in de centrale en nu is het op dit mom 100% inorde
greetz ketter
Ze hebben wat veranderd in de centrale en nu is het op dit mom 100% inorde
greetz ketter