Synchronisatie

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
ketter

Hey folks

Pffffffff hier valt al enige tijd de Synchronisatie voornamelijk in de avond en nacht regelmatig weg .

En enige tijd wil zeggen al een 3 tal jaren .

Bij de snelheidsverhoging in der tijd van adsl hadden ze de gemakkelijkste oplossing daar voor gevonden en dat was

Snelheid terug VERLAGEN

Daarom heb ik heel lang niet meer gebeld om te klagen over het probleem.
Maar de laatste dagen was het weer niet te doen hier zodat ik vandaag toch nog is naar de 0800 gebeld hed bij belgacom om mijn probleem te melden.
Eindelijk was er iemand aan de telefoon die mijin probleem inzag omdat hij hetzelfde aan de hand had en hij gaat het nu trachten op te lossen zonder die snelheidsvertraging zoals ze anders maar steeds zeggen .
Hier wil ik dan deze Helpdeskmedewerker bedanken en ik hou jullie op de hoogte hoe het verder afgelopen is

Mvg ketter
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

als je echt je snelheid niet wil verlagen is er maar 1 "oplossing"/lapmiddel/... namelijk een ethernet modem, deze zijn veel stabieler dan die usb gevallen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

Of de lijn écht laten nakijken (door een technieker terplaatse) natuurlijk. Met het risico dat je deze moet vergoeden als hij een probleem vindt in je thuisinstallatie.
If you can't beat them, confuse them.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Anderzijds is het wel zo, dat je toch de volle pot betaald voor een lijn welke gebrekkig functioneerd, in uw plaats zou ik er toch eens een technieker van Belgacom bij vragen, dat is wel een probleem met het late uur waarbij jij die problemen hebt.
Wat nog kan helpen is een toestel wat uw netspanning op peil houd, door middel van een UPS.
Je kan eens zien op deze draad en volg daar de aanwijzingen.

Of zoals
SeNsEi Ze0n schreef: namelijk een ethernet modem, deze zijn veel stabieler dan die usb gevallen
Dat komt wellicht niet zo duur uit als een UPS

Grtz, :wink:
Afbeelding
Gast

SeNsEi Ze0n ik heb helemaal geen usb modem maar ik heb de interne adsl pci modem en ik het al ander modem geprobeerd maar het probleem blijft .

En er is al eens een technieker hier geweest van belgacom die alles hier binnen nagezien heeft maar alles was perfect zoals het moet .

Maar ik wacht nu af tot maandag want aan de telefoon hebben ze gezegd dat ze me op een nieuwe poort moeten steken en dat ze een nieuwe paar moeten aanleggen . (paar was kabel dacht ik dat ie zij)

greetz ket
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Anonymous schreef:En er is al eens een technieker hier geweest van belgacom die alles hier binnen nagezien heeft maar alles was perfect zoals het moet .
Zelfde hier, en bij de 2e (of 3e) keer dat ik een technieker vroeg, bleek er ineens iets mis in de centrale... DUS
Anonymous schreef:Maar ik wacht nu af tot maandag want aan de telefoon hebben ze gezegd dat ze me op een nieuwe poort moeten steken en dat ze een nieuwe paar moeten aanleggen . (paar was kabel dacht ik dat ie zei (corrected by CueBoy))
Hopelijk heb je vanaf maandag een perfect werkende lijn :-)

PS. je hebt wel héél véél geduld hé... 3 jaar wachten... pfieuw.
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb hetzelfde voor op de moment. Ik zit bij A2F en ik maak mij daar dus maw niet echt druk meer om. Ik moet wel zeggen dat het recentelijk zo raar doet. Ik synchroniseer hier op 3.1-4.0 Mbps en het valt constant uit. Ik heb nu wel een usb adsl modem, maar de synch is hier nooit heel goed geweest, maar nooit zo erg.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
ketter

Het is nu 06-08-04 23.19 en het is hopeloos op dit mom.

Ik speel elke avond Cal of Duty online maar ik ben van ellende van de server afgegaan .
Ik vrees als het maandag of ten laatste dinsdag hier niet opgelost is dan zeg ik mijn adsl direct op en stap ik over op telenet want dit word me een beetje teveel hier.

Maar eerst maar de zenuwen onder controle brengen en maar afwachten tot maandag morgen .

greetz ketter
Gast

CueBoy schreef:
Anonymous schreef:En er is al eens een technieker hier geweest van belgacom die alles hier binnen nagezien heeft maar alles was perfect zoals het moet .
Zelfde hier, en bij de 2e (of 3e) keer dat ik een technieker vroeg, bleek er ineens iets mis in de centrale... DUS
Anonymous schreef:Maar ik wacht nu af tot maandag want aan de telefoon hebben ze gezegd dat ze me op een nieuwe poort moeten steken en dat ze een nieuwe paar moeten aanleggen . (paar was kabel dacht ik dat ie zei (corrected by CueBoy))
Hopelijk heb je vanaf maandag een perfect werkende lijn :-)

PS. je hebt wel héél véél geduld hé... 3 jaar wachten... pfieuw.

CueBoy in het begin heb ik regelmatig gebeld maar ge kent belgacom van vroeger he
Als het vandaag niet is dan was het morgen he .
Gelukkig zijn ze daar in enorm verbeterd door de komst van de concurectie maar het is zo ver gekomen op een gegeven mom dat ik niet meer durfde te bellen en als ik dan belde dan was het eerste wat ze zegde aaaaah ja de snelheid moet weer naar beneden .
Dat is natuurlijk de gemakkelijkste oplossing he maar ze hebben toch nu ingezien dat dit niet de verstandigste oplossing is omdat de klanten dan gaan lopen .
Maar ik heb vertrouwen in Belgacom dat het wel inorde zou komen nu .
Ik houd jullie op de hoogte

Greetz ketter
ketter

Hallo

We zijn nu een weekje verder en ik moet zeggen ,Mijn adsl gaat prima nu .
De technieker heeft er +- 2 uur aan gewerkt en de Adsl gaat als nooit tervoren .
De adsl valt niet meer uit zoals voordien en de snelheid is optimaal nu .

Belgacom technieker bedankt om dit zo voor me op te lossen .

greeetz ket
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

En lag het probleem nu bij jou (PC of binnennetwerk) of aan het externe Belgacom netwerk ?
ketter

CueBoy Het probleem lag aan het Belgacom netwerk.
Ze hebben wat veranderd in de centrale en nu is het op dit mom 100% inorde

greetz ketter
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”