kimba schreef:Geen idee of de regels veranderd zijn, maar toen ik nog in een van die callcenters werkte, jaar of 3 geleden, dan was daar geen ondersteuning voor, ze beloven internet toegang, al dan niet draadloos, en daar moeten ze bij helpen. Wil de klant meer gaan doen met die bbox dan moet de klant dat zelf uitzoeken.
En er zitten veel personen die het niet zoudenweten, maar der zijn er ook wel degelijk met IT bezig zijn en graag zulke problemen oplossen/onderzoeken maar niet mochten (call tijden enzo). Das onder andere ook een van de reden waarom ik vertrokken ben.
Er moet toch een mogelijkheid zijn om bugs door te geven? Ik heb trouwens hetzelfde probleem met de port forwarding.
De standaard instellingen lukken zonder problemen, wanneer je er 'customs' plaatst, worden ze niet opgeslagen.
De laatste jaren zijn de gebruikers beta-testers geworden voor alles en nog wat, mij geen probleem, ik test graag (vandaar de nick) maar het moet wel mogelijk zijn om fouten door te geven aan de developers.