Beste,
graag julie mening over tablet die vanaf 06/04 te koop is bij den Aldi.
http://aldi.medion.com/md99300/be_nl/?refPage=aldi
groetjes
Eve
Aldi tablet 06/04/13
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 654 keer
- Bedankt: 40 keer
Mijn mening, koop geen informatica stuff in een supermarkt waar je aardappelen en yoghurt koopt.
Ga jij maar uitleggen als er problemen zijn tegen de kassiersters wat er aan de hand is
Garantie en support nog nooit goeie verhalen van gehoord.
En tis toch al serieus bedrag van 399 EUR.
Bij de concurrentie heb je daar ook al mooie modellen voor.
Ga jij maar uitleggen als er problemen zijn tegen de kassiersters wat er aan de hand is

Garantie en support nog nooit goeie verhalen van gehoord.
En tis toch al serieus bedrag van 399 EUR.
Bij de concurrentie heb je daar ook al mooie modellen voor.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
zo 'een koopje' vind ik het niet... dan denk ik dat de asus tf300t een betere en goedkopere keuze is
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Tegen dat 4G overal uitgerold en betaalbaar is, heeft deze 3G tablet zijn diensten al bewezen.
Trouwens wat zou je met die extra bandbreedte (t.o.v. 3G) op je tablet doen, benevens hoge Speedtest waarden opmeten?

Trouwens wat zou je met die extra bandbreedte (t.o.v. 3G) op je tablet doen, benevens hoge Speedtest waarden opmeten?
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Zever in pakskes, het is niet omdat 4G stilaan aan zijn uitrol begint dat 3G tablets nu waardeloos zijn...
Nuja, zo indrukwekkend is de tablet niet. Persoonlijk ben ik geen grote Medion fan, maar ik ken genoeg mensen die er wel zeer tevreden van zijn. Een grote prijsvechter is het alleszins niet.
Nuja, zo indrukwekkend is de tablet niet. Persoonlijk ben ik geen grote Medion fan, maar ik ken genoeg mensen die er wel zeer tevreden van zijn. Een grote prijsvechter is het alleszins niet.
- trikke2705
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
400 Euro!!! Goe zot!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
@eternum
misschien dat 4G ontvangst eindelijk een stabiele VoIP telefonie met smartphone kan opleveren (hoop ik)...
misschien dat 4G ontvangst eindelijk een stabiele VoIP telefonie met smartphone kan opleveren (hoop ik)...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
"In theorie" kan dat zowel op 3G als 4G ... de praktijk is helaas anders.
Indien men nu ook nog CGNAT gaat implementeren denk ik dat je nog lange tijd veel problemen gaat hebben met VoIP ...
Zo zijn er ook plaatsen waar je probleemloos met de mast kan verbinden op een hoge snelheid, maar vanaf de mast naar het vast netwerk verloopt alles nog over een tragere verbinding. 't Ja, dat is niet bevorderlijk. Maar mensen zien wel een "H" of soortgelijks op hun schermpje.
Indien men nu ook nog CGNAT gaat implementeren denk ik dat je nog lange tijd veel problemen gaat hebben met VoIP ...
Zo zijn er ook plaatsen waar je probleemloos met de mast kan verbinden op een hoge snelheid, maar vanaf de mast naar het vast netwerk verloopt alles nog over een tragere verbinding. 't Ja, dat is niet bevorderlijk. Maar mensen zien wel een "H" of soortgelijks op hun schermpje.

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Gewoon kopen en binnen de 30 dagen terug brengen indien niet meer nodig / niet goed in gebruik. Je krijgt je geld volledig terug (althans bij mijn Aldi, maar ik vermoed dat ze dit in alle Aldi's doen).
Heb hem gekocht en ik ben daar zeer tevreden mee, doet wat ik ervan verwacht dus ik voel mij niet gerold dus......ik heb er daar dan ook nog een microsd kaartje bijgekocht van 32GB en ook nog eentje voor mijn galaxy s4 (prijs per stuk 19€) en ze werken perfect doen wat ze moeten doen, heb 300 foto's gemaakt in Monaco en het werkt sneller dan mijn canon ixus 960is;
dus ik ben een tevreden man......
dus ik ben een tevreden man......
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Dan koop je beter een china tablet voor de helft van de prijs.
Is hij kapot heb je natuurlijk minder geluk.
Is hij kapot heb je natuurlijk minder geluk.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –