Hallo,
Ik maak regelmatig gebruik van de BGC FON hotspots als ik onderweg ben met mijn laptop.
Wat me opvalt is dat na een 3 - 5tal minuten inactiviteit (bijvoorbeeld bij het lezen van een lang artikel) de FON spot je blijkbaar aflogt.
Als ik dan de pagina refresh, dan zegt hij "Kan de pagina niet weergeven..." en moet ik de browser sluiten en terug openen.
Hierna logt hij terug aan via die portaalsite en heb ik terug internetverbinding. Maar soms moet ik dat x aantal keren na mekaar doen, omdat hij telkens weer terug heeft afgelogd blijkbaar.
Is er een manier om eigenlijk constant verbonden te blijven? Dus dat ik me 1x aanmeld op die BGC fonpagina en dat ik nadien gewoon kan blijven doorsurfen.
Ik heb gekozen om mijn login en paswoord te onthouden en bij de WIFI instellingen staat ingesteld dat hij automatisch verbinding maakt met de FON spot indien binnen bereik.
Thx!
FON hotspot
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Je zegt zelf "staat ingesteld dat hij automatisch verbinding maakt met de FON spot indien binnen bereik"
maar mss is het juist de reden dat je ontvangst van tijd tot tijd te laag wordt dat je er uit gesmeten wordt.
maar mss is het juist de reden dat je ontvangst van tijd tot tijd te laag wordt dat je er uit gesmeten wordt.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Dat had ik er misschien nog moeten bijzetten, maar ik blijf met de laptop op éénzelfde plaats zitten, en de WIFI ontvangst is zeker en vast voldoende (4 vd 5 streepkes). Dus het is niet zo dat ik mij verplaats en daardoor buiten bereik van de FON spot ga...
Het gaat hem puur om die paar minuten inactief te zijn, waardoor de FON spot je precies automatisch gaat uitloggen.
Het gaat hem puur om die paar minuten inactief te zijn, waardoor de FON spot je precies automatisch gaat uitloggen.