Ik ben op zoek naar een draadloze hoofdtelefoon voor mijn dochter van 4 jaar. Die mag natuurlijk niet te groot zijn en niet te zwaar wegen voor haar. Het is zodat zij makkelijk TV kan kijken ermee.
Iemand suggesties?
Draadloze hoofdtelefoon voor een kind
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Blijkbaar een moeilijke vraag? Niemand een idee? Of zou er geen min of meer universeel tussenstuk bestaan dat eender welke hoofdtelefoon draadloos kan maken?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Een hoofdtelefoon voor een 4 jarige, is dat wel een goed idee, denk ik spontaan.
Misschien is dat ook wel waarom je er zo weinig/geen kan vinden...
Als je een andere hoofdtelefoon draadloos wil maken, denk ik dat je best richting Bluetooth kijkt.
J.
Misschien is dat ook wel waarom je er zo weinig/geen kan vinden...
Als je een andere hoofdtelefoon draadloos wil maken, denk ik dat je best richting Bluetooth kijkt.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Je hebt tegenwoordig hoofdtelefoons die het gehoor kunnen beschermen. Ikzelf ben niet direct een voorstander om een hoofdtelefoon te geven aan een kind.
Maar iemand in mijn familie heeft deze:
Ik merk wel op dat het het kindje in de familie door de headset minder sociaal wordt, hou daar ergens rekening mee.
PS: De IR transmitter moet je er nog apart bijkopen.
Maar iemand in mijn familie heeft deze:
Ik merk wel op dat het het kindje in de familie door de headset minder sociaal wordt, hou daar ergens rekening mee.
PS: De IR transmitter moet je er nog apart bijkopen.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
- Bedankt: 156 keer
Voor lange autoritten hebben wij hoofdtelefoons met een volumelimiet, waarmee de kinderen naar de DVD kunnen kijken.
http://www.bol.com/nl/p/jvc-ha-kd10-kop ... 008250154/
Het is wel niet draadloos, maar waarschijnlijk zullen er wel systemen zijn om een bedrade hoofdtelefoon om te vormen tot een draadloze.
http://www.bol.com/nl/p/jvc-ha-kd10-kop ... 008250154/
Het is wel niet draadloos, maar waarschijnlijk zullen er wel systemen zijn om een bedrade hoofdtelefoon om te vormen tot een draadloze.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Tsja vroeger liepen ze met een walkman of discman op hun oren...savino schreef:ik raad het gewoon af zo iets kan oorschade geven tromelvliezen zijn niet goed ontwikkeld bij jonge kinderen...
hugs
Zoals gezegd : als je er zelf wat mee omgaat en zo instelt dat - hoe luid ze het ook zetten - het aanvaardbaar blijft (meestal door tv stiller te zetten

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti