Internet overal op hol -> 380 euro

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 245 keer
Provider

Ik heb ook een leuk ontdekt, ik zie dat ik in de e-services een factuur heb van bijna 380 euro volume based internet.

Gebruikt volume voor deze maand 3903 MB 114 KB

Op een internet overal sim, die in de ipad zit, echter is die deze maand nog amper de deur uit geweest en hangt die aan het wifi. Dataman geeft 11MB, ik gebruik dat programmatje al jaren op de telefoon en tablet en meestal klopt dat op 10 % na. Dus ergens is er iets stuk en ik denk niet bij mij. Ipad is origineel, geen jailbreak.

Sim is geblokkeerd wel zo te zien.

Ik ben benieuwd aan welke lijdensweg ik weer ga beginnen :(. Morgen es bellen naar Belgacom.

Ow ja en de waarschuwingen staan aan, maar niets ontvangen, geen mail, geen sms op mijn gsm of gelijk wat. Ik hoop dat Belgacom zo slim is om geen smsen te sturen naar Data only sim's anders gaat dat zijn doel helemaal voorbij.
vuurvos
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 207 keer
Contacteer:

Mijn ervaring is dat ze echt niet moeilijk doen. Gewoon met je GSM bellen naar 6000 en situatie uitleggen. Je zal vlug geholpen worden, geloof me.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ga ik doen met een andere gsm, data only sim in de ipad is moeilijk bellen.

Trouwens hun briefje klopt niet, je sim is geblokkeerd, net ff getest en internet werkt.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

vuurvos schreef:Mijn ervaring is dat ze echt niet moeilijk doen. Gewoon met je GSM bellen naar 6000 en situatie uitleggen. Je zal vlug geholpen worden, geloof me.
Hij meldt dat het gaat over internet overal, dus bellen naar 6000 (proximus) is niet aangeraden, maar te bellen naar 0800 22 800 (Belgacom).
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dossier is open, die arme man begreep het ook niet, echt bizar, maar soit heb er vertrouwen in.
nete
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 14 keer

Enne, hoe is het afgelopen?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Pffft goed en niet goed.

Commerciële geste dus niet gefactureerd, wel nog 6 euro deze maand zie ik de rest van die maand. Maar uiteindelijk geven er mensen toe dat het technisch onmogelijk is via edge / zoveel te downloaden, gaven mijn 2 applicaties een correct klein verbruik aan maar zien zijn iets anders. Aangedrongen op een technisch onderzoek, operator zegt kan niet we hebben geen detail gegevens, dat is dan contradictorisch want er moeten wettelijk verkeersgegevens zijn. Maar soit ik begrijp het wel dat men voor zo'n uniek geval geen massa werk wil insteken.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”