Best raar, mijn vader had destijds één van de eerste commerciele internetabonnementen als Belgacom Technicus. Dat was nog een inbellijntje waarmee je 10 uur per maand (!!!) online kon aan 28.8kbps. Dit was in 1995 als ik mij niet vergis. Ook toen had hij een skyxxxxx login en [email protected] e-mailadres met [email protected] als alias die men reeds had aangemaakt (stond op alle papieren ook).Bssoft schreef:Spijtig maar sommige zitten er naast, in 1997 toen ik een aanvraag deed, had ik een 1 login, 1 paswoord en een 1 mail adres
met gewoon mijn.naam @ skynet.be .... van eentje krijgen in de stijl van xy12345 was er geen sprake ....
In elk geval toch niet voor een Net Addict One Year - Flat Fee ....
Niet vergeten Skynet was nog altijd helemaal appart binnen de Belgacom groep ....
Belgacom had zijn eigen e-mail systeem, mijn.naam @ belgacom.be (of was het nu com), heb dat nooit gebruikt !
In 2001, bij overgaan van analoog naar ADSL Starter GO, dan pas kreeg ik eentje in de zin van xy12345
Maar toen ook was het: 1 nieuw login, 1 nieuw paswoord en een 1 nieuw e-mail adres in de trend van xy12345 @ skynet.be....
Voor een bestaande Skynet klant: behoud van oudere login/paswoord/e-mail adres ....
Op dat ogenblik had ik dan, 2 login, 2 paswoorden en 2 e-mail adressen ....
Ik wacht geen 5 tot 30 minuten op de ZTC aanpassing, manueel gaat veel vlugger zijt daar maar zekers van, ik sprak dan ookToch wel. Als je via e-services je paswoord hebt gewijzigd, en je doet een factory reset op de boox2, dan krijg je via ZTC het
nieuwe paswoord ingespeeld.
over wat ik zou doen als ik ter plaatse ben ....
Een ding is zeker de meeste weten niet wat ZTC is of een factory reset.
Belgacom had daarna 2 gratis internet diensten (je betaalde enkel je telefoonrekening zeg maar). Belbus.net (belgacom business) en belgacom.net. Echter was dit in 1998 oid? Toen oa planet internet en xs4all ook met zulke plannen op tafel kwamen?