heb over de cd mijn modeminstellingen gemaakt.
als ik op de webinterface(10.0.0138) ga kijken lijkt me alles zover in orde,maar ik kan alleen konnecten met het internet of op andere pcs,maar niemand kan op mijn pc konnecten.
ik heb dus wel buitengaand verkeer ,maar kan geen binnenkomend verkeer ontvangen.
moet manuel nog iets veranderd worden?
provider is a2f
nog maar eens thomson 510 vraagje
Je kan hier eens zien voor Thomson SpeedTouch 510. Daar vind je al heel wat Info.
Misschien eens de drivers gebruiken welke aangeboden worden door Belgacom. Eerst eens nazien of de uwe er wel tussen staat.
Grtz,
Misschien eens de drivers gebruiken welke aangeboden worden door Belgacom. Eerst eens nazien of de uwe er wel tussen staat.
Grtz,

bij NAPT staan de volgende poorten 21,23,80,113
type : temp
inside adres 10.0.039
outside adres : unspecified
prot : tcp
state : none
heb server opgezet met poort 21 om te proberen ,maar kan niet konnecten
ook botje laten runnen,maar kan hem niet telnetten
type : temp
inside adres 10.0.039
outside adres : unspecified
prot : tcp
state : none
heb server opgezet met poort 21 om te proberen ,maar kan niet konnecten
ook botje laten runnen,maar kan hem niet telnetten
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
niet vergeten dan het ip 10.0.0.39 is hé
ee laatste puntje (ik weet niet of het een typo is van je, daarom dat ik het liever zeg)
als je dit nakijkt, en het werkt nog niet, geef dan eens een seintje, dan portmap is je wel (IP niet public geven, ik kan het uit de logs halen als je tenminste van die pc post)
ee laatste puntje (ik weet niet of het een typo is van je, daarom dat ik het liever zeg)
als je dit nakijkt, en het werkt nog niet, geef dan eens een seintje, dan portmap is je wel (IP niet public geven, ik kan het uit de logs halen als je tenminste van die pc post)
aaach ,had dieen post nog gedaan vanop mijn telenetlijn.
sorry
deze is vanop mijn a2f lijn
sorry
deze is vanop mijn a2f lijn
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
hm, kan ik me denken waar het probleem is
heb die poorten allemaal op tcp staan ,maar had juist ook poort 21 op udp
gezet.
heb die poorten allemaal op tcp staan ,maar had juist ook poort 21 op udp
gezet.
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Blue-Sky,Blue-Sky schreef:Je kan hier eens zien voor Thomson SpeedTouch 510. Daar vind je al heel wat Info.
Grtz,
Aangezien de Thomson Speedtouch 510 een ethernet modem is, en het hier gaat over de router/firewall functionaliteit hebben drivers geen nut daar deze geen invloed hebben over een netwerkconnectie.
En die link naar de Skynet pagina is waarschijnlijk enkel toegankelijk voor Skynet abbonnees, en daar kan de topicstarter dus ook niet op.
Mvg,
Sasuke