Mensen die interesse hebben in Android kunnen van 15/05 t.e.m. 17/05 de sessies vanop Google I/O mee volgen.
Keynote start vandaag (15/05/2013) om 18u Belgische tijd.
[youtube]9pmPa_KxsAM[/youtube]
Meer info via developers google site.
Ik kijk er alvast naar uit!
EDIT 16/05/2013: live stream link naar offline keynote aangepast.
Google I/O 2013
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
3 uur is me toch wat te lang voor een keynote. Het laatste half uur heb ik toch overgeslagen.
Ik ben wel serieus hyped over de nieuwe functionaliteit die er aan gaat komen, en ik ben niet eens developer.
Ik wou wel dat ik kon programmeren, want die android studio ziet er superzalig uit.
Ik ben wel serieus hyped over de nieuwe functionaliteit die er aan gaat komen, en ik ben niet eens developer.
Ik wou wel dat ik kon programmeren, want die android studio ziet er superzalig uit.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 654 keer
- Bedankt: 40 keer
Inderdaad het duurde iigg enorm lang. Na een goed uur ben ik ook afgehaakt.
Wel heel veel nieuwe diensten, ze doen het heel goed.
Die mensen die daar in de zaal zitten gaan veel overuren mogen kloppen om dit allemaal te gaan implementeren
Wel heel veel nieuwe diensten, ze doen het heel goed.
Die mensen die daar in de zaal zitten gaan veel overuren mogen kloppen om dit allemaal te gaan implementeren

Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Ik vraag mij af wat de verhouding journalist - developer was in de zaal. Want elke keer ze het publiek lieten zien zaten ze allemaal met een poker face terwijl je toch geklap en gejuich hoor.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
- Bedankt: 95 keer
Ik heb de keynote volledig uitgekeken, het "chrome-deel" zo na een uur was wel het saaiste en voor mij persoonlijk ook niet zo interessant.
Ik was wel verrast dat er geen nieuwe Android versie aangekondigd is.
We wisten dat er geen android 5 kwam maar 'k had toch een 4.3 verwacht.
-> Héél aangenaam verrast met de nieuwe framework functies.
-> Hangout (vroeger google talk) werkt ook goed, wel spijtig dat er geen integratie is met sms
-> De nieuwe google maps die deze zomer er gaat komen ziet er echt *kwijl* uit.
-> Zoals trojan zei Android Studio ziet er zo simpel uit maar ik kan niet programmeren... Toch eens kijken voor wat self study.
-> App data zal nu ook gesynct kunnen worden, crossplatforms (lvl 1 tot 10 op nexus - 10 tot 15 op iPad,...)
-> Samen met vrienden gamen
-> En ja sorry facebook maar ik was al even fan van G+ maar nu ben ik weg hoor.
-> Google music, nieuwe functies nog niet kunnen testen. (Server error als ik try out kies)
-> En nog zoveel meer...
PS: Ik heb geen actieve vrienden op G+ maar G+ is meer social layer dan social network.
Vrienden volg ik om te "spioneren" op G+ volg ik mensen omdat ik ze leuk/interessant zijn.
Ik was wel verrast dat er geen nieuwe Android versie aangekondigd is.
We wisten dat er geen android 5 kwam maar 'k had toch een 4.3 verwacht.
-> Héél aangenaam verrast met de nieuwe framework functies.
-> Hangout (vroeger google talk) werkt ook goed, wel spijtig dat er geen integratie is met sms

-> De nieuwe google maps die deze zomer er gaat komen ziet er echt *kwijl* uit.
-> Zoals trojan zei Android Studio ziet er zo simpel uit maar ik kan niet programmeren... Toch eens kijken voor wat self study.
-> App data zal nu ook gesynct kunnen worden, crossplatforms (lvl 1 tot 10 op nexus - 10 tot 15 op iPad,...)
-> Samen met vrienden gamen
-> En ja sorry facebook maar ik was al even fan van G+ maar nu ben ik weg hoor.
-> Google music, nieuwe functies nog niet kunnen testen. (Server error als ik try out kies)
-> En nog zoveel meer...
PS: Ik heb geen actieve vrienden op G+ maar G+ is meer social layer dan social network.
Vrienden volg ik om te "spioneren" op G+ volg ik mensen omdat ik ze leuk/interessant zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
- Bedankt: 120 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik wacht op de updat van de Nexus 7.
En op de Samsung Galaxy S4 met standaar Android.
http://tweakers.net/nieuws/89122/google ... kopen.html
En op de Samsung Galaxy S4 met standaar Android.
http://tweakers.net/nieuws/89122/google ... kopen.html
Laatst gewijzigd door Abusimbal 16 mei 2013, 23:01, in totaal 4 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
- Bedankt: 95 keer
Ik heb in de OP post de link naar de offline versie van de keynote gezet.
Vandaag heb ik nog enkele sessies vanop I/O bekeken, vooral locatiebepaling is mij bijgebleven (zuinigheid batterij, gebruik van sensoren, gps, wifi, etc...) was héél leerrijk.
Ook de overige framework aanpassingen zijn eigenlijk indrukwekkend.
Dit is zowat een nieuwe versie van android zonder effectief een nieuwe versie te pushen naar de mensen.
Vandaag heb ik nog enkele sessies vanop I/O bekeken, vooral locatiebepaling is mij bijgebleven (zuinigheid batterij, gebruik van sensoren, gps, wifi, etc...) was héél leerrijk.
Ook de overige framework aanpassingen zijn eigenlijk indrukwekkend.
Dit is zowat een nieuwe versie van android zonder effectief een nieuwe versie te pushen naar de mensen.