ongeveer anderhalve week geleden heb ik een Belgacom TV+Internet+Mobile comfort pack aangevraagd via internet bij Belgacom.
Activatiedatum: vandaag 29 april met het zelfinstallatiepakket.
Vrijdag het pakket gaan afhalen en geïnstalleerd maar toen ik vandaag thuis kwam: nog geen internet. (Ondertussen behelpen met een 3G-stick)
Vreemd genoeg heeft de bbox2 wel degelijk verbinding want bij de status zie ik staan
Code: Selecteer alles
VDSL line status SHOWTIME
Downstream Training Margin : 19.7 dB
Downstream line rate 20048 kbps
Upstream line rate 2040 kbps
TX total power -29.9 dbm
Downstream delay 7.5 ms
Upstream delay 3.5 ms
Jammer, maar ik geraak echt niet binnen op de klantendienst. Ik heb hier meer als 30 minuten aan de lijn gehangen.

Vreemd genoeg wouden ze nog een technieker langs sturen op 15 mei en dat terwijl mijn lijn overduidelijk actief is.
Kan ik toch op één of andere manier nog aan wat info geraken? Ik had wel gehoopt dat alles wat vlotter zou verlopen met een zelfinstallatiepakket...
