En koop je misschien beter geen imac maar een windows all-in one? Alleszins wat ik zoek is' minstens 24" en alles verwerkt in het scherm
[

En zelfs dat...Astralon schreef:Dus, als ik het goed begrijp is design belangrijker dan functionaliteit?
Als ik dergelijk statement lees dan gebruikt je blijkbaar geen OS X en vraag ik me al helemaal af waarom je dubbel zoveel geld zou geven aan een iMac ?bartman schreef:En koop je misschien beter geen imac maar een windows all-in one?
Ik draai OSx op mijn gewone pc, zonder problemen. Sinds ze op Intel zijn overgegaan is dat simpel.Jack Daniels schreef:Of vinden jullie dat hij dan maar meteen een PC moet kopen waar enkel Windows te installeren valt? Verder is het ook een feit dat een Mac stabieler is dan zijn Windows tegenhanger.
us hij weet hoe zijn gebruikservaring hierbij is. Het feit dat hij twijfelt tussen Windows en OSx zegt genoeg denk ik zo. Het antwoord is simpel denk ik dan, wil je je model uit 2009 volledig vervangen en je hebt nog OSx software die je wil gebruiken => Mac. Gebruik je geen OSx specifieke software en tools => Windows en doe wat leuks met het geld dat je uitspaart. Bij Windows wel op letten, sommige fabrikanten hebben nog steeds niet door dat niemand op hun bloatware zit te wachten, clean install is bij Windows 8 op minder dan 20 minuten gebeurt en dan heb je een stabiel systeem.Jack Daniels schreef:redenering vind ik pas een vreemde kronkel.
Want Windows laat zich probleemloos op een Mac installeren. Meer nog
Zegt de Mac fanboy.Jack Daniels schreef:Maar dat horen de PC fanboys niet graag denk ik zo.
Toch rare argumenten hoor. Je moet een Mac kopen omdat het zowel Windows als OS x kan draaien.Jack Daniels schreef:Als TS twijfelt tussen Mac of PC, dan is het toch beter dat hij een Mac koopt zodat hij beide systemen kan gebruiken? Of vinden jullie dat hij dan maar meteen een PC moet kopen waar enkel Windows te installeren valt? Verder is het ook een feit dat een Mac stabieler is dan zijn Windows tegenhanger. En ja, alle PC's (ook Macs) kunnen Windows draaien, maar niet alle PC's kunnen OSX draaien.