Android modem app
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
misschien een rare vraag, maar waarom ?
Het lijkt mij dat je een rube goldberg machinatie in elkaar aan het steken bent.
Het lijkt mij dat je een rube goldberg machinatie in elkaar aan het steken bent.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 38 keer
om vanop afstand connectie te maken met een modem die dan weer serieel verbonden is met eqpuipment (repeaters).
Zodoende ik dus serieel kan nakijken wat er met die repeater aan de hand is.
Zodoende ik dus serieel kan nakijken wat er met die repeater aan de hand is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
gotcha, rube goldberg toestanden dus.
ik denk dat het minst miserie zal zijn de "andere kant" op een of andere manier op het internet te krijgen.
Bij gebrek daar aan een modem thuis die je dan remote met je android aanstuurt ?
Indien het echt vanaf de android moet denk ik niet dat je er met een "app" gaat geraken. Je spreekt over het genereren van geluid op de voice lijn, en interpreteren van geluid op de speaker lijn. Pretty low level stuff.
Een andere mogelijkheid lijkt mij een hardware hack waarbij de line in en out van de android als line in en out aan een computer gekoppeld worden.
na 5 min googelen lijkt het mij dat de meesta antwoorden ook die kant uit gaan.
er zal hoe dan ook wat hardare hacken en software schrijven bij komen.
Leuk hobby projectje.
ik denk dat het minst miserie zal zijn de "andere kant" op een of andere manier op het internet te krijgen.
Bij gebrek daar aan een modem thuis die je dan remote met je android aanstuurt ?
Indien het echt vanaf de android moet denk ik niet dat je er met een "app" gaat geraken. Je spreekt over het genereren van geluid op de voice lijn, en interpreteren van geluid op de speaker lijn. Pretty low level stuff.
Een andere mogelijkheid lijkt mij een hardware hack waarbij de line in en out van de android als line in en out aan een computer gekoppeld worden.
na 5 min googelen lijkt het mij dat de meesta antwoorden ook die kant uit gaan.
er zal hoe dan ook wat hardare hacken en software schrijven bij komen.
Leuk hobby projectje.