Goedenavond,
Enkele weken terug heb ik de switch van ADSL naar VDSL aangevraagd bij Belgacom.
Ik koos voor de DIY-installatie en kreeg dan ook netjes de BBOX2 met bijhorende splitter, ... opgestuurd.
Ik heb de installatie intussen gedaan, in afwachting van de activatie op 22/04.
Nu kreeg ik daarnet een berichtje om een afspraak te bevestigen met de technieker op die datum, terwijl ik koos voor de DIY installatie?
Op de brieven die ik kreeg van Belgacom stond ook altijd dat de activatie op afstand zou gebeuren en niemand ter plekke zou komen.
Iemand die hier duidelijkheid in kan scheppen?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Activatie VDSL: technieker nodig bij DIY?
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
sowieso moeten ze in de rop je op een poort plaatsen en je "ontkoppelen" van de dslam, alléé dat heb ik mij toch laten vertellen 

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
aan de rop moet de technieker jumpers leggen maar normaal komt die niet bij u thuis.
Normaal verwittigd de technieker op voorhand wanneer hij de overschakeling zal uitvoeren (niet alle techniekers doen dat ! )
Enkel als hij problemen vaststelt en denkt dat er iets verkeerd is met de aansluiting aan de intro in huis kan hij bellen om langs te komen.
Normaal verwittigd de technieker op voorhand wanneer hij de overschakeling zal uitvoeren (niet alle techniekers doen dat ! )
Enkel als hij problemen vaststelt en denkt dat er iets verkeerd is met de aansluiting aan de intro in huis kan hij bellen om langs te komen.