telenet digibox/corder
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 24 keer
jup, ik had het gelezen in het andere topic.
Het hoeft ook niet echt een digicorder te zijn, een digibox is ook goed.
't is eigenlijk gewoon om op een 2de lokatie (waar al telenet digitale tv aanwezig is) een 2de tv te hebben.
Het hoeft ook niet echt een digicorder te zijn, een digibox is ook goed.
't is eigenlijk gewoon om op een 2de lokatie (waar al telenet digitale tv aanwezig is) een 2de tv te hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
bel dan eens naar telenet en vraag hen zo een digicorder (is dan wel een SD) voor 1 € , refurbished model als extra toestel
denk dat je zo beste en zeker goekoopste af zal zijn
denk dat je zo beste en zeker goekoopste af zal zijn

The eternal and true pessimist 

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 57 keer
Ik heb net gebeld met de Telenet klantendienst, omdat ik ook een tweede tv digitaal wil maken.
Daar hebben ze mij verteld dat die €1 actie een tweetal jaar geleden is georganiseerd en nu niet meer mogelijk is omdat ze die digicorders niet meer hebben.
Ze vertelde ook dat een refurbished HD Digibox aan 50 € alleen voor nieuwe digitale klanten beschikbaar is.
De enigste oplossing was dus €8/maand bijbetalen voor een HD Digicorder of HD Digibox kopen aan €99
Daar hebben ze mij verteld dat die €1 actie een tweetal jaar geleden is georganiseerd en nu niet meer mogelijk is omdat ze die digicorders niet meer hebben.
Ze vertelde ook dat een refurbished HD Digibox aan 50 € alleen voor nieuwe digitale klanten beschikbaar is.
De enigste oplossing was dus €8/maand bijbetalen voor een HD Digicorder of HD Digibox kopen aan €99
Laatst gewijzigd door MrBlueSky 30 apr 2012, 18:46, in totaal 3 gewijzigd.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3752 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Als ik de "transparantie" belofte van Telenet goed begrijp, zou dit laatste verkeerde info zijn.Nicopara schreef:Ze vertelde ook dat een refurbished HD Digibox aan 1 € alleen voor nieuwe digitale klanten beschikbaar is.
Alle promoties zouden voortaan zowel voor nieuwe als bestaande klanten gelden.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 57 keer
Dan blijkt dat niet helemaal te kloppen vrees ik.
http://telenet.be/2943/nl/thuis/televis ... e/tvaanbod
)
http://telenet.be/2943/nl/thuis/televis ... e/tvaanbod
(eerder sprak ik van een HD Digibox voor €1, maar het is voor €50Alleen geldig voor klanten met een Telenet-kabelabonnement zonder digitale tv van Telenet.

- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
Lijkt me duidelijk :
Recycled HD Digibox € 50 of 4 maanden gratis huur HD Digicorder,
beide met gratis activering en gratis installatie
Aanbiedingen geldig t.e.m. 30/6/2012 voor Telenet Televisieklanten die Telenet Televisie hebben vóór 22/3/2012 en nog niet digitaal kijken. Om digitaal te kijken, heb je een kabelabonnement nodig (niet inbegrepen).
Recycled HD Digibox: Een recycled HD Digibox ( aankoopprijs € 50) is een box die al eens gebruikt werd. Hij is volledig nagekeken, getest en goedgekeurd. Er is dus geen visueel of kwalitatief verschil met een nieuwe HD Digibox en alle bijbehorende accessoires zijn nieuw. Je geniet 1 jaar garantie op de recycled HD Digibox. Gratis activering. Gratis installatie.
Recycled HD Digibox € 50 of 4 maanden gratis huur HD Digicorder,
beide met gratis activering en gratis installatie
Aanbiedingen geldig t.e.m. 30/6/2012 voor Telenet Televisieklanten die Telenet Televisie hebben vóór 22/3/2012 en nog niet digitaal kijken. Om digitaal te kijken, heb je een kabelabonnement nodig (niet inbegrepen).
Recycled HD Digibox: Een recycled HD Digibox ( aankoopprijs € 50) is een box die al eens gebruikt werd. Hij is volledig nagekeken, getest en goedgekeurd. Er is dus geen visueel of kwalitatief verschil met een nieuwe HD Digibox en alle bijbehorende accessoires zijn nieuw. Je geniet 1 jaar garantie op de recycled HD Digibox. Gratis activering. Gratis installatie.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Heb nog een oude digibox staan (geen HD) thuis. Als je wilt mag je deze wel komen halen. Laat maar weten wat je er voor over hebt.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- ArcsS
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik was een 3-tal maanden alleen maar klant bij telenet voor analoge tv.
Toevallig moest ik eens bellen naar telenet voor een andere zaak (kabel boven/onder de grond) en op het einde vroegen ze mij al ik niet geinteresseerd was in een digibox voor 1€.
Ik heb nu een digibox van telenet (enkel maar met scart in- en uitgang) voor 1€, doordat ik internet bijnam en daar een promo op had om geen activatie te betalen werd die digibox daar bij genomen. Dus internet+digibox zonder installatiekosten.
Een maand later hebben mijn ouders een digicorder kunnen KOPEN voor 50€, doordat ze ook internet bijnamen ook geen activatiekosten moeten betalen.
Ik ben zeer tevreden over telenet maar vind het erg dat ze enorm misleidende reclame hebben, telefonisch, televisie en internet scheelt allemaal.
Toevallig moest ik eens bellen naar telenet voor een andere zaak (kabel boven/onder de grond) en op het einde vroegen ze mij al ik niet geinteresseerd was in een digibox voor 1€.
Ik heb nu een digibox van telenet (enkel maar met scart in- en uitgang) voor 1€, doordat ik internet bijnam en daar een promo op had om geen activatie te betalen werd die digibox daar bij genomen. Dus internet+digibox zonder installatiekosten.
Een maand later hebben mijn ouders een digicorder kunnen KOPEN voor 50€, doordat ze ook internet bijnamen ook geen activatiekosten moeten betalen.
Ik ben zeer tevreden over telenet maar vind het erg dat ze enorm misleidende reclame hebben, telefonisch, televisie en internet scheelt allemaal.