Internetcalls: onbeperkt freedays?

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1199 keer
Recent bedankt: 7 keer

Bij FreeVOIPDeal krijg je 120 freedays bij elke herlaaadbeurt van minstens €10
FreeVoipDeal offers you the best voip calling plan! Every time you buy 10 euro credits you'll get 120 days of free calling to coutries marked as 'Free' in our ratelist.
Bij Internetcalls is er precies geen limiet? Enkel dat je maar 300 minuten (5u) per week kan bellen.
Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. With your FREE DAYS you can call for free to all the destinations listed as free! when you have no FREE DAYS left the normal rates apply. You can get extra Freedays by buying credit
Ik wil gewoon de freedays optimaliseren en zoals ik het nu lees, kan ik voor vaste lijnen beter IC nemen
en enkel voor Belgische GSM's FVD behouden...

Kan iemand dat aantal (of het ontbreken aan een maximum) freedays bij internetcalls bevestigen?
Laatst gewijzigd door Goztow 06 apr 2013, 22:18, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: ? in titel toegevoegd
UBremoved9108
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 29 keer

Ik heb toevallig gisteren nog 10 EUR herladen bij IC en kan je toch bevestigen dat er een max is van 120 dagen!
heist_175
Moderator
Moderator

Bedankt!
Ik kon dat nergens op hun website terugvinden.

Zijn er Betamax klonen die meer dan 120 dagen geven?
Indien niet, blijf ik bij FreeVOIPDeal voor alle uitgaande gesprekken :).
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Free days

When you buy credit you will get 120 Free days (unless stated otherwise depending on the amount of credit).

This means you can call countries from the 'free destinations list' for 120 days at no cost!

When your free days run out we will charge you the normal (cheap) rate for these destinations.

But every time you buy credit again you will also get new free days (with a maximum of 365).
bij internetcalls
de koe zegt boe
UBremoved9108
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 29 keer

Voor zover ik weet is het overal 120 dagen, maar indien er iemand 1 weet met meer dan houd ik me ook aanbevolen.

Hier op het forum heeft ooit wel eens een link gestaan naar een website me vergelijking in tarieven (en misschien ook freedays?) van de verschillende Betamax klonen.

Je moet misschien eens zoeken of je die link kan terugvinden (weet zelf ook nietmeer)
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Op http://progx.ch/ kan je de betamax klonen vergelijken en de freedays staan er ook bij.
heist_175
Moderator
Moderator

De rates op die site kloppen niet altijd, dus ik dacht: waarom zouden de freedays dan wel (altijd) kloppen :).
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

heist_175 schreef:Ik wil gewoon de freedays optimaliseren en zoals ik het nu lees, kan ik voor vaste lijnen beter IC nemen
en enkel voor Belgische GSM's FVD behouden...
Dan neem je volgens mij beter een OVH account. Internetcalls zou je dan toch min 30€ per jaar kosten (ok, je kan het wel opbellen) terwijl OVH maar 14,16€ kost per jaar.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”