Hallo iedereen,
Aangezien de door BGC verkochte sagem f@st 3464 zeer beperkte configuratiemogelijkheden heeft (bewust door BGC weggelaten),
zou ik die router (het is eigenlijk een modem/router/WAP) ALLEEN als modem willen gebruiken, zodat ik er mijn eigen router kan achterhangen.
Via de webinterface kan ik NAT niet uitzetten, weet iemand hoe dit kan via Telnet? Of kan die überhaupt wel?
Hartelijk bedankt!!
NAT uitzetten op sagem f@st 3464
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 35 keer
of je het kan uit zette weet ik niet meteen maar ik weet wel dat Belgacom en speciale config heeft voor zijn professionele klanten. zo dat zij daar hun eigen modem kunnen achter hangen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Je eigen router (WAN) met UTP kabeltje verbinden met de sagem (LAN) en dan je eigen router een PPPoE sessie laten opzetten.
That's it.
Je eigen router is dan rechtstreeks verbonden met het internet en heeft een publiek IP adres.
That's it.
Je eigen router is dan rechtstreeks verbonden met het internet en heeft een publiek IP adres.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
Dat laatste lukt enkel als je niet op een bgc start zit. Die laat alleen maar 1 pppoe toe tegelijkertijd.
Mijn modem staat dan ook in bridge mode, hoe je dat doet vindt je hier wel op het forum, je moet een interface uitschakelen in je sagem of b box zodoende dat die stopt met zelf een pppoe op te bouwen.
Mijn modem staat dan ook in bridge mode, hoe je dat doet vindt je hier wel op het forum, je moet een interface uitschakelen in je sagem of b box zodoende dat die stopt met zelf een pppoe op te bouwen.