De zoveelste Proximus overdracht topic..
Ik ben begonnen op 04/02 met het bestellen van een Proximus abonnement, samen met een ander abo.
Ik had de Smart 20 besteld (zodat die 10€/maand zou worden) en een MTV 10 op één factuur.
Na lang bellen en wachten was de Smart 20 vorige week na 1,5 maand uiteindelijk geactiveerd (met maar één bestelling).
De andere bestelling is gewoonweg een ramp.. De eerste keer dat ik bestelde (04/02) via het internet verliep al zeer traag.
Na een paar weken had ik nog steeds geen actieve simkaart, dus bleef ik maar bellen.. De oorzaak was dat ze bij mijn "naam" een ander naam hadden geschreven dan bij mijn huidige operator abonnement.
Het probleem was echter dat ik een PREPAID kaart had ipv een ABONNEMENT. Dit blijken ze gewoonweg niet te snappen bij Proximus.
Ik bel dus naar hen, en ze doen via de telefoon een 2e bestelling.. Deze heb ik aan de telefoon DUIDELIJK gezegd dat het om een VOORAFBETAALDE kaart ging.
Wat blijkt? Ze geven het wéér aan als abonnement.
Vorige week maandag bel ik wéér, ik denk "Gewoon weer van 0 beginnen en het zal uiteindelijk wel lukken."
Er is al een abonnement op mijn huidige factuur van Mobiel: de Smart 20 waar ik het eerder over had.
Nu heb ik vorige week ook een Smart 20 besteld (die zou normaal ook toch goedkoop moeten worden tot € 12,5 of niet?).
Vandaag bel ik weer: Proximus zegt: "We weten niet zeker of het kan om 2 abonnementen op één factuur/adres te laten komen, bel naar Belgacom voor meer info".
Ik bel naar Belgacom: "Wij weten nog niets over deze bestelling, bel naar Proximus voor meer informatie".
En zo draait dus de cirkel, ik weet nog steeds niet of 2 abo's nu WEL of NIET kan.
Zal de nummeroverdracht óóit lukken?
Nummeroverdacht bijna 2 maand bezig
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Twee abonnementen kunnen perfect toekomen op één adres, ik zie niet in waarom niet?
In elk geval hier ben ik van proximus GC naar smart 20 overgegaan, en mijn vriendin van MV naar smart 20...en uiteindelijk allemaal in orde gekomen. En we hebben beide een ander klantennummer. Komt beide netjes toe op dit adres hier...
In elk geval hier ben ik van proximus GC naar smart 20 overgegaan, en mijn vriendin van MV naar smart 20...en uiteindelijk allemaal in orde gekomen. En we hebben beide een ander klantennummer. Komt beide netjes toe op dit adres hier...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Krijg je die abonnementen dan op één factuur of op 2 verschillende namen?
De personen achter de klantendienst zouden toch ook eerst 5 jaar mogen opgeleid worden voor hun vak, hoe vaak ik daar al verschillende of foute reacties gekregen heb.
De personen achter de klantendienst zouden toch ook eerst 5 jaar mogen opgeleid worden voor hun vak, hoe vaak ik daar al verschillende of foute reacties gekregen heb.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Deze komen op twee verschillende abonnementen/namen. Eén op mijn vriendin haar naam en één op mijn naam.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti