Beveiligde map
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Neen.
Maar bij skynet staan de indexes uit, dus je kan al niet 'filebrowsen'. Dus gewoon een lastige naam verzinnen is meestal al genoeg om 'toevallige bezoekers' uit je te houden.
Maar bij skynet staan de indexes uit, dus je kan al niet 'filebrowsen'. Dus gewoon een lastige naam verzinnen is meestal al genoeg om 'toevallige bezoekers' uit je te houden.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Je zou toch altijd een of andere index.html kunnen maken met een java beveiligingsscriptje ? Of niet ? Natuurlijk werkt dit dan enkel op http niveau .. maar ge gaat toch nooit aan iemand uw user/pass van skynet doorgeven dus lijkt me dat wel afdoende.
Grtz,
Sasuke
Grtz,
Sasuke
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
- meon
- Administrator
Die draaien wel degelijk Apache:

Maar .htacces is niet toegestaan. Enfin, die negeert hij gewoon
Code: Selecteer alles
HTTP/1.1 302 Found
Date: Thu, 22 Jul 2004 11:35:45 GMT
Server: Apache/1.3.26 (Unix) Debian GNU/Linux
Location: http://selfcare.belgacom.net/index.html?l=internet:website:user
Connection: close
Transfer-Encoding: chunked
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1

Maar .htacces is niet toegestaan. Enfin, die negeert hij gewoon

is het de bedoeling om documenten e.d. op de skynet ftp te zetten als soort van backup?
je kan hem in een zip of rar zetten met een moeilijke naam
maar idd anderen zullen eraan kunnen
offtopic:
ik zat met het idee om een speciale hosting te beginnen waar mensen hun documenten konden opzetten zodat ze veilig staan, ge kunt er alleen aan met je login en pass
*weer een van mijn ideetjes
*
je kan hem in een zip of rar zetten met een moeilijke naam
maar idd anderen zullen eraan kunnen
offtopic:
ik zat met het idee om een speciale hosting te beginnen waar mensen hun documenten konden opzetten zodat ze veilig staan, ge kunt er alleen aan met je login en pass
*weer een van mijn ideetjes

de pispaal <<
- meon
- Administrator
Van die dingen à la filevault bestaan er al eigenlijk genoeg.Mr.Cide schreef:offtopic:
*weer een van mijn ideetjes*
Ik heb ooit eens iets gemaakt dat zoiet deed, vrij simpel van opzet maar wel vrij veilig

-
- Premium Member
- Twitter: xtrshop
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 46 keer
kijk ook eens in <A HREF="http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... woord">dit topic</A>
The Oddity (is hij in rook op gegaan?) heeft toen iets simpel aangeleverd dat zeer bruikbaar is om sommige zaken op je web bereikbaar en toch verborgen te houden
The Oddity (is hij in rook op gegaan?) heeft toen iets simpel aangeleverd dat zeer bruikbaar is om sommige zaken op je web bereikbaar en toch verborgen te houden