Omdat mijn DMZ niet meer goed lijkt te werken, bekeek ik eens de config van mijn home-gateway (router/modem) via Mijn Telenet. Blijkt dat ik geen settings meer kan veranderen. Als ik iets probeer te wijzigen, en op Bewaar klik, dan krijg ik een soortement progress indicator die gewoon blijft draaien. Als ik de pagina verlaat en dan terugkeer blijken nog altijd mijn oude instellingen daar te staan.
Heb mijn HGW al eens zonder stroom gezet en dan gereboot, maar het probleem blijft. Gegarandeerd is er dus iets mis waardoor ook het DMZ deel niet meer werkt (ik zet mijn eigen router in DMZ om van daaruit poorten te forwarden maar ik geraak van extern niet op mijn open poorten).
Nog mensen met die probleem of is er iets mis met mijn HGW ?
HGW niet meer configureerbaar
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
Vandaag nog altijd hetzelfde probleem. Kan iemand eens checken of hij via Mijn Telenet bvb zijn Homespot activatie kan wijzigen ? Vooraleer ik naar helpdesk bel, wil ik zeker zijn dat het weer niet een of ander Mijn Telenet probleem is..
Tnx
Tnx
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
Ik had misschien beter 'modem' gebruikt ipv 'HGW' in de subject, dan ging ik misschien meer reacties krijgen
.
Anyway, toch vrij snel binnengeraakt op de Helpdesk en blijkbaar zou het een algemeen probleem zijn. Illustreert toch weer hoe waardeloos dat support-model is. Is dus nu al enkele dagen dat ik niets kan veranderen aan de instellingen van mijn router. De slimme aan de lijn stelde toen voor dat ze eens mijn modem helemaal ging resetten. Heb maar heel snel en duidelijk gezegd dat NIET te doen want gezien ik niets kan instellen via Mijn Telenet zou dat al helemaal een ramp worden
.
Misschien toch maar weer eens goed nadenken of ik toch niet een pure modem zou moeten aanvragen...

Anyway, toch vrij snel binnengeraakt op de Helpdesk en blijkbaar zou het een algemeen probleem zijn. Illustreert toch weer hoe waardeloos dat support-model is. Is dus nu al enkele dagen dat ik niets kan veranderen aan de instellingen van mijn router. De slimme aan de lijn stelde toen voor dat ze eens mijn modem helemaal ging resetten. Heb maar heel snel en duidelijk gezegd dat NIET te doen want gezien ik niets kan instellen via Mijn Telenet zou dat al helemaal een ramp worden

Misschien toch maar weer eens goed nadenken of ik toch niet een pure modem zou moeten aanvragen...
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Gewoon doen. Het minste dat het internet wat moeilijk doet, of hun site, en je kan je eigen netwerk niet meer beheren.
[
Post made via mobile device ]
[