Ik kan sinds donderdagavond met mijn fon account niet meer surfen op de fon hotspots van Belgacom. Aanmelden gaat nog maar er komt daarna geen enkele pagina tevoorschijn.
Zijn er nog fon gebruikers die dit voorhebben?
Fon probleem?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik ben er dus achter gekomen dat ik in mijn eigen gemeente er niet op geraak maar op alle andere plaatsen wel.
Ik heb op verschillende locaties in mijn gemeente getest en nergens werkte het, wat verder weg is het telkens geen enkel probleem. (Verschillende laptops/hotspots)
Iemand een idee wat dit kan zijn? Het lijkt wel of ik alleen geblokkeerd ben op de plaats waar ik anders regelmatig gebruik ervan maak maar dit lijkt me nogal ver gezocht.
Ik heb op verschillende locaties in mijn gemeente getest en nergens werkte het, wat verder weg is het telkens geen enkel probleem. (Verschillende laptops/hotspots)
Iemand een idee wat dit kan zijn? Het lijkt wel of ik alleen geblokkeerd ben op de plaats waar ik anders regelmatig gebruik ervan maak maar dit lijkt me nogal ver gezocht.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Fon support al wel maar die konden niet veel zeggen buiten de "Maak uw temp files eens leeg" standaard reactie.
Belgacom support zal me niet echt helpen vrees ik aangezien het een echte fon account is en geen belgacom fon account.
Belgacom support zal me niet echt helpen vrees ik aangezien het een echte fon account is en geen belgacom fon account.