Hallo,
Ik ben al een paar jaar weepee klant inkomend voor telefonie
Ik wilde iets wijzigen in m'n fritzbox
Nu lukt het plots niet meer om naar m'n vast nummer te bellen.
In de klantentool van weepee onder account informatie staat nu
Momenteel niet geregistreerd! Laatst gezien op: 2013-02-11 20:47:14.550801
IP Adres: Port: Last latency: 73ms
Provider (cached): 178.117.148.117 - Unknown
Useragent (cached): AVM FRITZ!Box Fon 5140 (UI) 43.04.67 (Feb 10 2009) Useragent (lastcall):
Huidige Switch: ssw9.brussels.weepee.org
Aantal voicemail berichten: 12
Wat loopt er mis?, vindt het zelf niet
ps. UItgaande gesprekken via internetcalls werken wel
probleem "niet geregistreerd bij weepee"
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Klopt het IP adres dat daar staat met het IP adres dat je vind op www.watismijnip.be?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- jaker
- Elite Poster
- Berichten: 1014
- Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
- Locatie: Meerhout
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 90 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Knop "Reset User-Agent Beveiliging" al eens geprobeerd? 

Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
-
- Elite Poster
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
opgelost
iedereen bedankt voor het meedenken
Ik heb inderdaad eens op die knop "Reset User-Agent Beveiliging" geduwd. Ik had niet de indruk dat dit iets deed
Het ip klopte niet
Ik heb de fritzbox gereboot via het menu en dan werkte het wel, had het nochtans al een paar keer gedaan daarvoor zonder resultaat.
Mijn grootste probleem binnen die fritzbox is die duitse taal. Ik snap die technische termen niet perfect
t'is telkens opnieuw een karwei
als ik er iets moet in veranderen
iedereen bedankt voor het meedenken
Ik heb inderdaad eens op die knop "Reset User-Agent Beveiliging" geduwd. Ik had niet de indruk dat dit iets deed
Het ip klopte niet
Ik heb de fritzbox gereboot via het menu en dan werkte het wel, had het nochtans al een paar keer gedaan daarvoor zonder resultaat.
Mijn grootste probleem binnen die fritzbox is die duitse taal. Ik snap die technische termen niet perfect

als ik er iets moet in veranderen
