Belgacom mailserver time-outs

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Sinds zowat een week krijg ik op mijn werkpc bij mijn outlookclient op het bgcprofiel verschillende keren per dag een foutmelding.
"Imap server heeft de verbinding verbroken. Auto logout. Foutcode 0x800cccdd"

Zijn er nog BGC klanten met dit probleem ?

En thuis op mijn homepc gebruik ik de webmail. Daar is het nog veel erger mee gesteld, ik moet daar dikwijls herinloggen, eindeloos wachten etc
Thuis is vdsl2 van BGC.

Blijkbaar stapelen de problemen zich op want een week of 2 geleden kon ik niet op vimeosite (een ander bgc gebruiker op datzelfde moment ook niet).
En ook een complete internetbreuk is nog niet zo heel lang geleden. Voor deze 2 laatste contacteerde ik ook de helpdesk maar ik kreeg achteraf nooit een zinnige uitleg over het waarom van die problemen. :-(
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Santos80
Starter
Starter

Na lang speuren hier terechtgekomen, heb sinds een week precies hetzelfde probleem.

Gebruik IMAP skynet op twee computers met verschillende outlook versies (2007/2010) en op beiden krijg ik om de 5 min een error melding (idle too long...)
Email werkt wel maar telkens de foutmelding wegklikken is zeer irritant.

Heb al vanalles geprobeerd, (account deleten, auto verzenden aan/uit, time out verlengen) maar niets helpt.

Aangezien ik toch wel verstand heb van email ben er van overtuigd dat het probleem zich bij Belgacom moet situeren...

Heb nu VDSL maar vanaf volgende week VDSL2, hoop dat dat soelaas zal brengen maar vrees er voor.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

juist gelezen :

De IMAP servers ondervinden momenteel problemen waarbij veel mensen betrokken zijn. Het probleem zit dus inderdaad niet in de instellingen.

geplaatst 21:31 door CHC

EDIT: Antwoord van Eva:
Ik heb dit voor onderzoek doorgestuurd naar de mensen die zich met de imap-servers bezighouden, ik wacht op feedback.
In principe zouden de emails wel nog moeten binnenkomen wanneer men (evt. enkele keren) probeert te synchroniseren.
Laatst gewijzigd door jackho 05 feb 2013, 19:13, in totaal 1 gewijzigd.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Santos80, je legt het nog beter uit. Bij mij precies hetzelfde. Het werkt wel maar steeds die foutmelding.

BGC is niet goed bezig. Ze zouden toch op zijn minst de mensen mogen informeren over die problemen en ook melden wanneer ze de oplossing gevonden hebben.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
jackho
Elite Poster
Elite Poster

Ja zoals die panne met Telenet zeker en dan twee dagen aan een stuk om het uur in het nieuws naar die zever moeten luisteren :wink:

inderdaad op dit gebied is ook Belgacom geen goed voorbeeld :!:
Santos80
Starter
Starter

Het probleem is blijkbaar van de baan. :bdaysmile:
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Ik heb dit probleem regelmatig met de IMAP servers van Belgacom. Heb dit maandelijks wel een keer of 5 dat ik 's avonds errormeldingen krijg.
Afbeelding
jackho
Elite Poster
Elite Poster

voor het ogenblik heb ik ook geen problemen meer.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”