Grandstream 1450
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
'k Heb net een nieuwe grandstream 1450, maar voor de één of andere rede kan mijn weepee account op die telefoon enkel telefoon gesprekken ontvangen, .. vanaf ik wil bellen krijg ik direct een bezet toon en zegt die dat bellen mislukt is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1980
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
User-agent al gereset ? Grote pesterij.
zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 10#p390750
zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 10#p390750
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Eigenlijk lijkt het er eerder op dat de user agent gewoon niet gereset geraakt ! Want dat probleem kende ik al maar ik heb zeker al 20000 keer op die reset knop gedrukt gedurende enkele dagen en vanaf verschillende browsers en computers, maar tervergeefs.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1980
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Inderdaad. Volgens mij werkt dat ook niet.
Zouden ze bij Weepee bijhouden hoeveel tijd ze verliezen met support over die User agent reset ? Om nog maar niet te spreken over hoeveel tijd te klanten ermee verliezen. Goed voor de werkgelegenheid.
Ik ben al 3 dagen geregistreerd met een Fritzbox, die niet kan uitbellen. Op hun infopanel staat nog steeds de Linksys als User agent vermeld.
Zouden ze bij Weepee bijhouden hoeveel tijd ze verliezen met support over die User agent reset ? Om nog maar niet te spreken over hoeveel tijd te klanten ermee verliezen. Goed voor de werkgelegenheid.
Ik ben al 3 dagen geregistreerd met een Fritzbox, die niet kan uitbellen. Op hun infopanel staat nog steeds de Linksys als User agent vermeld.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ze zouden die f*cking user agent functie beter uitschakelen
Niks dan miserie.
@Weepee: Als jullie dit lezen doe er dan iets aan ipv. achter jullie TV te zitten

@Weepee: Als jullie dit lezen doe er dan iets aan ipv. achter jullie TV te zitten

Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ondertussen ben ik al van toen aan het wachten en die zever werkt nog altijd niet !!!!! heb enkel eigenlijk de vraag al gekregen of het nog van toepassing was, maar verder niks, .. waarop ik geantwoord heb dat het nog steeds niet werkt. Ik heb niks tegen beveiliging enz maar dat ze het eens werkende maken ! Met hun fantasiekes. Eigenlijk begin ik er ondertussen toch wel genoeg van te krijgen.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
pff, zijn ze daar in verlof of zoiets ? Is er nog een alternatieve manier om die onnozele reset functie uit te voeren ik begin stil aan mijn geduld te verliezen, .. heb al een paar keer gemaild en niks heb al eens gebeld dan verwijst men mij door naar het email dat een vlugge respons geeft !?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Misschien hebben ze je wel op de blacklist geplaatst? 
Of wel zijn ze te druk met WPTV kijken.

Of wel zijn ze te druk met WPTV kijken.

- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik vind het eigenlijk niet kunnen ik wil weepee niet slecht praten, maar veel beweging is er niet als je support nodig hebt ! Ik ben dat eigenlijk toch een beetje beu aan het worden. Zeker omdat het niet de eerste keer is. Stel u eens voor dat je een bedrijf bent dat een probleem hebt !
Een mail sturen ivm versie reset van de useragent enkel om te vragen of het probleem er nog is, maar met een oplossing ho maar ! Maar om te vragen of ik niet nog weepee tv wil bestellen daar kunnen ze wel voor mailen, .. eigenlijk mogen ze blij zijn dat ik nog niet direct een alternatief ben tegen gekomen, want ik had al weg geweest, .. hoe lang moet het gvd duren vooraleer men een mail kan beantwoorden !? Niet dat het uit zou maken want zo'n grote klant ben ik niet, maar ik zal ook geen reclame over ze maken ze, en als ze al ter sprake komen zullen de min punten toch zeker naar voor komen.
veel beloven weinig geven doen de zotten in vreugde leven, dat is het enige wat ik van hen kan zeggen, en dan ben ik ook uitgesproken.
Een mail sturen ivm versie reset van de useragent enkel om te vragen of het probleem er nog is, maar met een oplossing ho maar ! Maar om te vragen of ik niet nog weepee tv wil bestellen daar kunnen ze wel voor mailen, .. eigenlijk mogen ze blij zijn dat ik nog niet direct een alternatief ben tegen gekomen, want ik had al weg geweest, .. hoe lang moet het gvd duren vooraleer men een mail kan beantwoorden !? Niet dat het uit zou maken want zo'n grote klant ben ik niet, maar ik zal ook geen reclame over ze maken ze, en als ze al ter sprake komen zullen de min punten toch zeker naar voor komen.
veel beloven weinig geven doen de zotten in vreugde leven, dat is het enige wat ik van hen kan zeggen, en dan ben ik ook uitgesproken.
- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16404
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1197 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Welk emailadres gebruik je?
Je vindt allerhande emailadressen, maar dewelke zijn er nu nog actief en worden opgevolgd?
Ik heb eerst gebeld om te weten welk emailadres ze nog lezen. Dat bleek "[email protected]" te zijn.
Ik heb daar ook effectief antwoord op gekregen.
Je vindt allerhande emailadressen, maar dewelke zijn er nu nog actief en worden opgevolgd?
Ik heb eerst gebeld om te weten welk emailadres ze nog lezen. Dat bleek "[email protected]" te zijn.
Ik heb daar ook effectief antwoord op gekregen.
-
- Plus Member
- Berichten: 201
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
@Ofloo Terechte opmerking, dit mag niet gebeuren. Ik ga uitzoeken wat misging. Kan je me nog eens contacteren op [email protected] met het nummer van het support ticket?
Alvast mijn excuses.
Alvast mijn excuses.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
initieele mail 6-12-12 mail
antwoord 11-12-12 11:34 mail
reply 11-12-12 mail
reply 11-12-12 mail
< hier heb ik nog eens gebeld dan maar terug gemailed.>
reply 18-12-12 mail
en tussen door heb ik nog getelefoneerd
7-1-13 twitter
14-1-13 twitter
dat is het laatste en het enige wat ik heb ontvangen, .. en daar heb ik een paar keer op gereplyed, 'k laat ff de reply naam weg omdat ik niemand wil viseren.
antwoord 11-12-12 11:34 mail
reply 11-12-12 mail
reply 11-12-12 mail
< hier heb ik nog eens gebeld dan maar terug gemailed.>
reply 18-12-12 mail
en tussen door heb ik nog getelefoneerd
7-1-13 twitter
14-1-13 twitter
Code: Selecteer alles
From: WeePee Support <[email protected]>
Beste,
Ondervindt u hierbij nog hinder?
Bij het resetten van de user agent via de klantentool is er geen zichtbare notificatie dàt dit is gebeurd maar deze wordt wel degelijke uitgevoerd.
Vriendelijke groet,
-
- Elite Poster
- Berichten: 1980
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Wat gaan ze nog allemaal uitvinden bij Weepee om voip wat moeilijker te maken ? Ik had een account die eerst niet kon uitbellen omwille van een andere ATA. Ok, User Agent Reset gevonden. Dat werkte niet direct. Is na 2 weken en verschillende mails toch goed gekomen.
Dan wil ik naar Frankrijk bellen. Dat ging niet. Altijd bezet-toon.
Terug support-ticket aangemaakt.
Antwoord: Gesprekken naar buitenland waren nog niet "ge-enabled" op die account.
Zo blijven we wel sukkelen.
Op den duur zullen we ook interzonale gesprekken speciaal moeten aanvragen bij Weepee !
Dan wil ik naar Frankrijk bellen. Dat ging niet. Altijd bezet-toon.
Terug support-ticket aangemaakt.
Antwoord: Gesprekken naar buitenland waren nog niet "ge-enabled" op die account.
Zo blijven we wel sukkelen.
Op den duur zullen we ook interzonale gesprekken speciaal moeten aanvragen bij Weepee !
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
En nu werkt het ineens, ik weet niet of men er iets aan verandert heeft, .. allé 'k kan toch 0800 nummer bellen, het kan goed zijn dat het aan mij ligt maar punt is, voor mij, dat als je iets vraagt dat er een antwoord op komt.
Ik kan er ergens wel inkomen sommige gsm operatoren is dat ook zo, trouwens momenteel met visa is dat ook zo ge moet eerst uw bank laten weten dat ze die in het buitenland wilt gebruiken voor je die daar kan gebruiken. Nu, als jij geen responds krijgt van weepee inzake dan blijf je zoeken en vooraleer jij contact op neemt zoek je al enkele dagen misschien zelfs weken.
Daarom stel ik voor dat zulke beperkingen/weetjes gepubliceerd worden. Als ze al dan niet al gepubliceerd zijn. in een wiki of whatever.
Misschien is het zelfs nuttig voor weepee tv ook en dlna proxy howto te maken, het is mogelijk ik zou niet weten hoe maar ik dacht dat het kon met xupnpd kwestie dat meeste media apparaten dlna ondersteunen. Dat laatste hoort hier misschien niet thuis maar kom.
Ik kan er ergens wel inkomen sommige gsm operatoren is dat ook zo, trouwens momenteel met visa is dat ook zo ge moet eerst uw bank laten weten dat ze die in het buitenland wilt gebruiken voor je die daar kan gebruiken. Nu, als jij geen responds krijgt van weepee inzake dan blijf je zoeken en vooraleer jij contact op neemt zoek je al enkele dagen misschien zelfs weken.
Daarom stel ik voor dat zulke beperkingen/weetjes gepubliceerd worden. Als ze al dan niet al gepubliceerd zijn. in een wiki of whatever.
Misschien is het zelfs nuttig voor weepee tv ook en dlna proxy howto te maken, het is mogelijk ik zou niet weten hoe maar ik dacht dat het kon met xupnpd kwestie dat meeste media apparaten dlna ondersteunen. Dat laatste hoort hier misschien niet thuis maar kom.