Grandstream 1450

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

'k Heb net een nieuwe grandstream 1450, maar voor de één of andere rede kan mijn weepee account op die telefoon enkel telefoon gesprekken ontvangen, .. vanaf ik wil bellen krijg ik direct een bezet toon en zegt die dat bellen mislukt is.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 133 keer

User-agent al gereset ? Grote pesterij.
zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 10#p390750
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

dat lijkt het niet te zijn ..
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

Eigenlijk lijkt het er eerder op dat de user agent gewoon niet gereset geraakt ! Want dat probleem kende ik al maar ik heb zeker al 20000 keer op die reset knop gedrukt gedurende enkele dagen en vanaf verschillende browsers en computers, maar tervergeefs.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster

Inderdaad. Volgens mij werkt dat ook niet.
Zouden ze bij Weepee bijhouden hoeveel tijd ze verliezen met support over die User agent reset ? Om nog maar niet te spreken over hoeveel tijd te klanten ermee verliezen. Goed voor de werkgelegenheid.

Ik ben al 3 dagen geregistreerd met een Fritzbox, die niet kan uitbellen. Op hun infopanel staat nog steeds de Linksys als User agent vermeld.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze zouden die f*cking user agent functie beter uitschakelen :!: Niks dan miserie.

@Weepee: Als jullie dit lezen doe er dan iets aan ipv. achter jullie TV te zitten :angel:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

ondertussen ben ik al van toen aan het wachten en die zever werkt nog altijd niet !!!!! heb enkel eigenlijk de vraag al gekregen of het nog van toepassing was, maar verder niks, .. waarop ik geantwoord heb dat het nog steeds niet werkt. Ik heb niks tegen beveiliging enz maar dat ze het eens werkende maken ! Met hun fantasiekes. Eigenlijk begin ik er ondertussen toch wel genoeg van te krijgen.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

pff, zijn ze daar in verlof of zoiets ? Is er nog een alternatieve manier om die onnozele reset functie uit te voeren ik begin stil aan mijn geduld te verliezen, .. heb al een paar keer gemaild en niks heb al eens gebeld dan verwijst men mij door naar het email dat een vlugge respons geeft !?
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Misschien hebben ze je wel op de blacklist geplaatst? :wink:

Of wel zijn ze te druk met WPTV kijken. 8)
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

Ik vind het eigenlijk niet kunnen ik wil weepee niet slecht praten, maar veel beweging is er niet als je support nodig hebt ! Ik ben dat eigenlijk toch een beetje beu aan het worden. Zeker omdat het niet de eerste keer is. Stel u eens voor dat je een bedrijf bent dat een probleem hebt !

Een mail sturen ivm versie reset van de useragent enkel om te vragen of het probleem er nog is, maar met een oplossing ho maar ! Maar om te vragen of ik niet nog weepee tv wil bestellen daar kunnen ze wel voor mailen, .. eigenlijk mogen ze blij zijn dat ik nog niet direct een alternatief ben tegen gekomen, want ik had al weg geweest, .. hoe lang moet het gvd duren vooraleer men een mail kan beantwoorden !? Niet dat het uit zou maken want zo'n grote klant ben ik niet, maar ik zal ook geen reclame over ze maken ze, en als ze al ter sprake komen zullen de min punten toch zeker naar voor komen.

veel beloven weinig geven doen de zotten in vreugde leven, dat is het enige wat ik van hen kan zeggen, en dan ben ik ook uitgesproken.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1197 keer
Recent bedankt: 15 keer

Welk emailadres gebruik je?
Je vindt allerhande emailadressen, maar dewelke zijn er nu nog actief en worden opgevolgd?

Ik heb eerst gebeld om te weten welk emailadres ze nog lezen. Dat bleek "[email protected]" te zijn.
Ik heb daar ook effectief antwoord op gekregen.
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Ofloo Terechte opmerking, dit mag niet gebeuren. Ik ga uitzoeken wat misging. Kan je me nog eens contacteren op [email protected] met het nummer van het support ticket?

Alvast mijn excuses.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

initieele mail 6-12-12 mail
antwoord 11-12-12 11:34 mail
reply 11-12-12 mail
reply 11-12-12 mail
< hier heb ik nog eens gebeld dan maar terug gemailed.>
reply 18-12-12 mail
en tussen door heb ik nog getelefoneerd
7-1-13 twitter
14-1-13 twitter

Code: Selecteer alles

From: WeePee Support <[email protected]>
Beste,

Ondervindt u hierbij nog hinder? 

Bij het resetten van de user agent via de klantentool is er geen zichtbare notificatie dàt dit is gebeurd maar deze wordt wel degelijke uitgevoerd.

Vriendelijke groet,
dat is het laatste en het enige wat ik heb ontvangen, .. en daar heb ik een paar keer op gereplyed, 'k laat ff de reply naam weg omdat ik niemand wil viseren.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster

Wat gaan ze nog allemaal uitvinden bij Weepee om voip wat moeilijker te maken ? Ik had een account die eerst niet kon uitbellen omwille van een andere ATA. Ok, User Agent Reset gevonden. Dat werkte niet direct. Is na 2 weken en verschillende mails toch goed gekomen.

Dan wil ik naar Frankrijk bellen. Dat ging niet. Altijd bezet-toon.
Terug support-ticket aangemaakt.
Antwoord: Gesprekken naar buitenland waren nog niet "ge-enabled" op die account.
Zo blijven we wel sukkelen.

Op den duur zullen we ook interzonale gesprekken speciaal moeten aanvragen bij Weepee !
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

En nu werkt het ineens, ik weet niet of men er iets aan verandert heeft, .. allé 'k kan toch 0800 nummer bellen, het kan goed zijn dat het aan mij ligt maar punt is, voor mij, dat als je iets vraagt dat er een antwoord op komt.

Ik kan er ergens wel inkomen sommige gsm operatoren is dat ook zo, trouwens momenteel met visa is dat ook zo ge moet eerst uw bank laten weten dat ze die in het buitenland wilt gebruiken voor je die daar kan gebruiken. Nu, als jij geen responds krijgt van weepee inzake dan blijf je zoeken en vooraleer jij contact op neemt zoek je al enkele dagen misschien zelfs weken.

Daarom stel ik voor dat zulke beperkingen/weetjes gepubliceerd worden. Als ze al dan niet al gepubliceerd zijn. in een wiki of whatever.

Misschien is het zelfs nuttig voor weepee tv ook en dlna proxy howto te maken, het is mogelijk ik zou niet weten hoe maar ik dacht dat het kon met xupnpd kwestie dat meeste media apparaten dlna ondersteunen. Dat laatste hoort hier misschien niet thuis maar kom.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”